Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ANY] Point_viewcontrol fix


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 490
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 11.01.2013 07:31

If a player uses a point_viewcontrol and dies before un-using it (to leave it) they will be stuck viewing it until they un-use it manually. This makes them leave the viewcontrol automatically when they die or respawn.As for what else it does: nothing. A decent number of maps have point_viewcontrol(s) though, so this could come in handy if you [want to] run them. If you don't run maps with point_viewcontrol entities (e.g. all stock maps) don't run this plugin, cause it won't do anything in that case.Tested on Team Fortress 2 but should work on every game. Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (viewcontrolfix.sp - 1.1 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych