Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Oddzielny EXP dla klasy za zabojstwo

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maly251

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Niewiadomo
Offline

Napisano 07.01.2013 20:02

Witam
Moje pytanie brzmi czy istnieje kod na oddzielny EXP dla klasy za KILLa. Np na serwerze mam ustawione 150 expa za zabojstwo a chcialbym zeby klasa dostawala 100. Niechodzi mi o dodatkowy exp
Moze ustawianie cvarem lub w samym sma klasy
  • +
  • -
  • 0

#2 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.01.2013 20:06

jest taki kod. zaraz jak znajdę Ci podam

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
	    
new const nazwa[]   = "xdd";
new const opis[]    = "+20 expa za zabojstwo";
new const bronie    = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
	    new killer = read_data(1);
	    new victim = read_data(2);
	    
	    if(!is_user_connected(killer))
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    
	    if(ma_klase[killer])
	    {
			    new cur_health = pev(killer, pev_health);
			    new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
			    new Float:new_health = cur_health+25.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
			    set_pev(killer, pev_health, new_health);

	    }
	    
	    
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}

LOSOWA KLASA xD

Użytkownik Daj buziaka edytował ten post 07.01.2013 20:10

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#3 TakiJedenPan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 08.01.2013 16:50

jest taki kod. zaraz jak znajdę Ci podam

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
		
new const nazwa[]   = "xdd";
new const opis[]	= "+20 expa za zabojstwo";
new const bronie	= 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
	
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
		new killer = read_data(1);
		new victim = read_data(2);
		
		if(!is_user_connected(killer))
				return PLUGIN_CONTINUE;
		
		if(ma_klase[killer])
		{
				new cur_health = pev(killer, pev_health);
				new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
				new Float:new_health = cur_health+25.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
				set_pev(killer, pev_health, new_health);

		}
		
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
}

LOSOWA KLASA xD



Kolega napisał, że nie chodzi mu o dodatkowy exp. Jemu chodzi o to aby ten exp dla każdej klasy był inny za zabójstwo. Choć robienie tego w każdej klasie jest pewnym rozwiązaniem, jednakże bardzo męczącym. Ja osobiście nie znam sposobu na to. Może ktoś kto posiada większą wiedzę ode mnie.
  • +
  • -
  • 0
Jak będzie trzeba to pomogę ^ ^

#4 Maly251

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Niewiadomo
Offline

Napisano 09.01.2013 20:53

Bo mam kilka mocniejszych klas i chcialbym wszystko wyrownowazyc. Np miejszym EXPem i to tylko w paru klasach
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych