public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+15.0<max_health? cur_health+30.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
+15 hp za head shot
Temat rozp. Blondyna, 07.01.2013 19:57
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.01.2013 19:57
Cześć, mam kod który daje za normalne zabicie dostaje +15 hp, proszę o przerobienie tego kodu aby dostawał +15hp ale za head shota:
#2
Napisano 07.01.2013 20:05
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#3
Napisano 07.01.2013 20:06
if(ma_klase[killer])-->
if(ma_klase[killer] && read_data(3))
If you can dream it, you can do it.
#4
Napisano 07.01.2013 20:08
ehhh Co za różnica ? dzięki
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#5
Napisano 07.01.2013 20:17
Nie będę pisał nowego tematu, możesz podać mi kod na :
Szybsze przeładowanie broni o 50%
Szybsze przeładowanie broni o 50%
#6
Napisano 07.01.2013 20:32
http://wklejto.pl/144833
Poskładałem z Crysis MOda by HubertTM.
Jeżeli chcesz żeby dany gracz to przy zmienna : przeladowanie[id] = true
Nie testowałem więc nie gwarantuje skuteczności. Przy kompilacji 0 błędów.
Poskładałem z Crysis MOda by HubertTM.
Jeżeli chcesz żeby dany gracz to przy zmienna : przeladowanie[id] = true
Nie testowałem więc nie gwarantuje skuteczności. Przy kompilacji 0 błędów.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych