#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define TASKHUD 666 new KILL[33],HS[33]; new SyncHudObj; public plugin_init() { register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]"); register_event("DeathMsg", "eDeath", "a"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public eDeath() { new headshot,attacker=read_data(1); //new victim=read_data(2); headshot=read_data(3); KILL[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; return PLUGIN_CONTINUE; } public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b"); public client_disconnect(id){ if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD); KILL[id] = 0 HS[id] = 0 } public ShowHud(id) { id-=TASKHUD set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, -1.0, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.01.2013 13:01
Proszę o małą przeróbkę tego liczniaka. Chodzi o to, że aktualnie gdy zostaniemy zabici to w dalszym ciągu pozostają fragi i HS w liczinki. Ja chciał bym tak, żeby rekord zmieniał się jeśli pobijemy go i żeby się nie kasował co runde, ale żeby fragi i HS zerowały się gdy zostaniemy zabici.
#2
Napisano 08.01.2013 00:27
Sprawdź
#include <amxmodx>
#define TASKHUD 666
new KILL[33],HS[33], r_KILL[33], r_HS[33];
new SyncHudObj;
public plugin_init() {
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath() {
new headshot, attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);
KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;
KILL[victim] = 0;
HS[victim] = 0;
if(KILL[attacker] > r_KILL[attacker])
r_KILL[attacker] = KILL[attacker];
if(HS[attacker] > r_HS[attacker])
r_HS[attacker] = HS[attacker];
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");
public client_disconnect(id){
if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
KILL[id] = 0;
HS[id] = 0;
r_KILL[id] = 0;
r_HS[id] = 0;
}
public ShowHud(id) {
id-=TASKHUD
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, -1.0, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],r_KILL[id],r_HS[id]);
}
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.
DarkGL to mój autorytet.
#3
Napisano 08.01.2013 23:19
Chdozi jak ta lala. Dzięki
/close
/close
#4
Napisano 08.01.2013 23:35
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych