Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Drobna poprawka licznika fragów

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 07.01.2013 13:01

Proszę o małą przeróbkę tego liczniaka. Chodzi o to, że aktualnie gdy zostaniemy zabici to w dalszym ciągu pozostają fragi i HS w liczinki. Ja chciał bym tak, żeby rekord zmieniał się jeśli pobijemy go i żeby się nie kasował co runde, ale żeby fragi i HS zerowały się gdy zostaniemy zabici.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define TASKHUD 666

new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
				register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
				register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
				SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
				new headshot,attacker=read_data(1);
				//new victim=read_data(2);
				headshot=read_data(3);
				
				KILL[attacker]++;
				if(headshot) HS[attacker]++;
				
				return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
				set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");

public client_disconnect(id){
				if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
				KILL[id] = 0
				HS[id] = 0
}

public ShowHud(id)
{
				id-=TASKHUD
				set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, -1.0, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}

  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#2 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.01.2013 00:27

Sprawdź
#include <amxmodx>

#define TASKHUD 666

new KILL[33],HS[33], r_KILL[33], r_HS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init() {
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath() {
new headshot, attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

KILL[victim] = 0;
HS[victim] = 0;

if(KILL[attacker] > r_KILL[attacker])
r_KILL[attacker] = KILL[attacker];

if(HS[attacker] > r_HS[attacker])
r_HS[attacker] = HS[attacker];

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");

public client_disconnect(id){
if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
KILL[id] = 0;
HS[id] = 0;
r_KILL[id] = 0;
r_HS[id] = 0;
}

public ShowHud(id) {
id-=TASKHUD
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, -1.0, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],r_KILL[id],r_HS[id]);
}

  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#3 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 08.01.2013 23:19

Chdozi jak ta lala. Dzięki
/close
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 08.01.2013 23:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych