Siema.
Plugin ma automatycznie wywołać głosowanie i zrobić coś w zależności od wyniku głosowania. I wszystko jest fajnie, tylko nie wiem jak zapisać do zmiennej wynik głosowania, żeby go potem wykorzystać np. w switchu.
I jeszcze drugie pytanie odnośnie głosowania: czy da się ustawić ile osób musi wybrać daną opcję, żeby głosowanie się powiodło? Np. procentowo.
Dzięki i pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Sczytanie wyniku głosowania do zmiennej
Temat rozp. Kac_zoR, 06.01.2013 19:02
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.01.2013 19:02
#2
Napisano 06.01.2013 19:09
Tworzysz dwie zmienne globalne, następnie przy wyborze w menu, jeśli gracz wybrał pierwszą rzecz, to ta zmienna ++, a jeśli drugą rzecz to druga zmienna ++. Następnie po zakończeniu głosowania sprawdzasz warunkiem czy pierwsza zmienna jest większa od drugiej
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 06.01.2013 19:56
To się sprawdza gdy są tylko dwie opcje do wyboru, a ja chcę zrobić głosowanie z większą liczbą odpowiedzi.
#4
Napisano 07.01.2013 00:55
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania
DarkGL to mój autorytet.
#5
Napisano 11.01.2013 18:46
Również się sprawdzi Musisz tylko zrobić 3cią zmienną globalną i później porównać która z tych 3ch zmiennych ma najwyższą wartość
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych