Witam,
Mam problem z przeniesiem ranku tzn. chce zeby zapis byl na nick - aktualnie jest na SID. I tu moje pytanie da radę, żeby przenieść zapis na nick bez resetu statystyk ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Przenoszenie ranku z zapisu SID na Nick bez straty
Temat rozp. krzychotnik, 05.01.2013 21:01
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.01.2013 21:01
#3
Napisano 08.01.2013 14:38
F5
#4 Gość_21977_*
Napisano 09.01.2013 14:35
Jeśli zapis był na SID, to w jaki sposób chcesz to zrobić? Uznać SID za nick?
#5
Napisano 09.01.2013 19:08
No dlatego pytam czy jest taka mozliwosc
#6
Napisano 09.01.2013 20:36
Nigdy za bardzo nie interesowałem się plugiem od rankingu ale jeżeli w zapisie jest uwzględniony nick gracza to się da zrobić bez resetu statystyk i dość szybko. Lecz jeżeli zapis na SID nie uwzględnia nicku gracza to już trzeba się pomęczyć. Można zrobić dodatkowy chwilowy plug bądź opcję w plugu do rankingu która będzie pobierać SID i nicki do bazy danych/ pliczku(zależy od zapisu jak kto woli ) wszystkich graczy przez jakiś okres (Tzn. wychwyci aktywnych graczy bez robienia ich duplikatów) po czym zamieni SID na nick w rankingu (Wychwyci wyżej złapany SID i zamieni go na nick) ale ten sposób ma ogromną wadę wychwyci tylko graczy którzy weszli na serwer podczas działania tej funkcji.
Powodzenia
Powodzenia
Użytkownik FireStyl edytował ten post 09.01.2013 20:38
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
Spoiler
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#7 Gość_21977_*
Napisano 09.01.2013 21:16
Można też pobrać nicki danych SID na podstawie logów. Wystarczy prosty skrypt w bashu.
#8
Napisano 10.01.2013 19:40
Panowie, a jakiś poradnik lub lekkie objaśnienie ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych