#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "tomek"
new bool:niewidze[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ho", "hehe")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public hehe(id)
{
niewidze[id] = true
if(niewidze[id] == true){
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha)
}
}
public PoczatekRundy()
{
new iNum = get_playersnum();
for(new i; i<=iNum; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
niewidze[i] = false
set_user_health(0, 20102)
}
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
problem z nową rundąznowu potrzebna pomoc ;d
Temat rozp. wheypro, 01.01.2013 21:41
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.01.2013 21:41
Napisałem plugin co po wpisaniu an sayu /ho, ustawia nas niewidzialnymi. Udalo mi się w końcu ogarnać boole i udalo mi się sprawić ze plugin włącza bool "niewidze" a tenz kolei ustawia nas niewidzialnymi. Niestety powstał problem. Skopiowałem żywcem z ruletki tego manika, event nowej rundy gdy wszytskie boole daje na wartosć false. Niestety nadal jestem nie widzialny ;/. Myslę ze coś pominołem na początku,a co pózniej jest uzywane w w pętli(w ogóle do nich jeszcze nie doszedłem):
Użytkownik benio101 edytował ten post 01.01.2013 23:06
Indentację rodem OLO poprawiłem, znacznik SMA dodałem.
#2 Gość_21977_*
Napisano 01.01.2013 23:16
Zmienna zmienną, niewidzialność niewidzialnością.
Proponuję po prostu zdjąć niewidzialność w momencie spawnu gracza.
Jeśli ma to się odbywać koniecznie na początku rundy, to albo
Zmienną myślę, że możesz usunąć, o ile usuwasz niewidzialność wszystkim.
W przeciwnymwypadku zostaw ją i dodaje jedynie ten warunek.
Sprawdzanie
Ponadto porównywanie liczby bądź wartości logicznej do prawdy w IFie jest bezcelowe.
Proponuję po prostu zdjąć niewidzialność w momencie spawnu gracza.
Jeśli ma to się odbywać koniecznie na początku rundy, to albo
new iNum = get_playersnum();albo
for(new i; i<iNum; ++i)
{
if(is_user_connected(i))
{
set_user_rendering(vid, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderNormal, 16);
}
}
for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i)gdzie maxPlayers to maksymalna liczba graczy na serwerze.
{
if(is_user_connected(i))
{
set_user_rendering(vid, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderNormal, 16);
}
}
Zmienną myślę, że możesz usunąć, o ile usuwasz niewidzialność wszystkim.
W przeciwnymwypadku zostaw ją i dodaje jedynie ten warunek.
Sprawdzanie
if(niewidze[id] == true){jest zbędne tuż po
niewidze[id] = truegdyż zawsze zwróci prawdę.
Ponadto porównywanie liczby bądź wartości logicznej do prawdy w IFie jest bezcelowe.
#3
Napisano 02.01.2013 12:28
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Warning: Loose indentation on line 34 Error: Undefined symbol "maxPlayers" on line 59 Error: Undefined symbol "vid" on line 63 Warning: Expression has no effect on line 63 Warning: Expression has no effect on line 63 Warning: Expression has no effect on line 63 Warning: Expression has no effect on line 63 Warning: Expression has no effect on line 63 Warning: Expression has no effect on line 63 Error: Expected token: ";", but found ")" on line 63 Error: Invalid expression, assumed zero on line 63 Error: Too many error messages on one line on line 63 Compilation aborted. 5 Errors. Could not locate output file D:\amxx studi!\kl2.amx (compile failed).
public Nowa_Runda()
{
for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i)
{
if(is_user_connected(i))
{
set_user_rendering(vid, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderNormal, 16);
}
}
}
#4
Napisano 02.01.2013 20:51
public Nowa_Runda() { new maxPlayers = get_maxplayers(); for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i) { if(is_user_connected(i)) { set_user_rendering(vid, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderNormal, 16); } } }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#5 Gość_21977_*
Napisano 02.01.2013 21:00
maxPlayers w plugin_cfg prosiłem, żeby dopisać.
w set_user_rendering pierwszy argument zmień na
Gotowiec:
w set_user_rendering pierwszy argument zmień na
iz pośpiechu zły podałem, choć tyle miałem nadzieję, że po logu
Error: Undefined symbol "vid" on line 63da się dostrzec.
Gotowiec:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "tomek"
new maxPlayers;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /ho", "hehe");
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public hehe(id)
{
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha);
}
public PoczatekRundy()
{
for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i)
{
if(is_user_connected(i))
{
set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderNormal, 16);
}
}
}