Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie mapy dla radaru badź widoku dla obserwatora


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 01.01.2013 20:19

Witam. Jako,że nie znalazłem tematu na powyższy temat postanowiłem napisać o tym. Być może komuś się przyda.

Zdarza się , że grjąc na innych serwerach pobierzemy mapkę niestandardową . Kiedy zginiemy przypadkowo albo celowo możemy trafić na coś takiego :
http://imageshack.us/photo/my-images/266/sc1v.jpg/ .

Dla tych , co po ukończeniu gry chcą się tego pozbyć ,krótka instrukcja.

Rozdział I "Zbieranie potrzebnych informacji na temat mapy"

1.Uruchom Cs i ustaw rozdzielczość na 1024x768.
2.W konsoli wpisz komendę
sv_cheats 1
Następnie wpisz komendę:
map nazwa_mapy[CODE] 

3.Po wczytaniu się mapy do konsoli wpisz komendę:
[CODE]dev_overviews 2[/CODE]

Jeżeli dotąd dobrze robiłeś powinineś widzieć teraz cała mapę "z lotu ptaka".
4.Zrób najzwyklejszy "Print screen" i wklej go do paint'a , bąź innego edytora graficznego. 
5.Zapisz ten ss jako mapa bitowa.
6.Teraz do konsoli wpisz komendę :
[CODE]dev_overviews 1[/CODE]

7.Teraz zaraz po tym jak wyświetli Ci dużo napisów konsola wpisz
[CODE]dev_overviews 0[/CODE]

8.Zawartość jednej z linijki skopiuj sobie do notatnika.
Przykładowa linijka , którą musisz mieć.
[CODE]
Overview: Zoom 1.66, Map Origin (752.00, -672.00, 272.00), Z Min 545.00, Z Max -1.00, Rotated 1
[/CODE]

Rozdział II "Tworzenie plików dla mapy"

1.Otwórz notatnik.
W notaniku wypełnij wzór , który podam Ci poniżej i zapisz tak jak nazywa się mapa ,dla której to robisz.
[CODE]
// nazwa mapy
// Overview: Zoom 1.66, Map Origin (752.00, -672.00, 272.00), Z Min 545.00, Z Max -1.00, Rotated 1

global
{
Zoom 1.66
ORIGIN 752.00, -672.00, 272.00
ROTATED 1
}

layer
{
IMAGE "overviews/nazw-mapy.bmp"
HEIGHT -360
}
To co musisz podstawić:
Zoom - to co masz obok z konsoli przy nazwie zoom (tutaj to będzie Zoom 1.66)
Origin - wstawiasz tutaj swoje wartości z ()
Rotated - 1/0 ( jest to warunek , czy mapa ma się obracać, czy nie)
Image - ścieżka do pliku naszego screena, który wykonałeś wcześniej. Nie polecam jej zmieniać.
Height - jest to wysokość z której został wykoanany screen ( wartość -1.00 )

Zapisz ten plik jak nazwa_mapy.txt
Dodatkowo ten screen, który zrobiłeś w formacie .bmp też nazwij tak jak nazwa mapy.

** Radary **

Radary korzystają z plików .tga najczęściej - dlatego też warto też przkonwertować plik .bmp do .tga .

Wszystkie powyższe pliki wrzucamy do cstrike/overwviews . Jeżeli nie ma tego katalogu zaleca się go utworzenie.

Rozdział III"Opis działania komend"

sv_cheats - umożliwa używanie normalnie niedozwolnych kodów w silniku HL
dev_overviews 0/1/2 - umożliwia podgląd mapy dla mapy ( 0 - wyłacza / 1 - opis parametrów / 2 - widok z "lotu ptaka")
map nazwa_mapy - wczytuje mapę bez takich możliwości jak kupowanie broni itp. Przymieszczamy się wtedy po mapie normalnie, bez broni. Śmierć powoduje wtedy ponowne załadowanie się mapy.
  • +
  • -
  • 2

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych