Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Proszę o przerobienie klasy

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DRUM

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:52°00′N 4°21′E
Offline

Napisano 29.12.2012 11:00

Prosil bym o przerobienie jego 5 sekundowej niewidzialności na 7 sekund nieśmiertelności. Reszta niech zostanie niezmieniona.

Z góry dzięki dam +

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.12.2012 11:50




#include <amxmodx>

#include <fun>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>

#include <colorchat>



#define CZAS 7 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI



new const nazwa[] = "Predator Premium";

new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";

new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];

new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;



public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");



msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

}



public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))

{

client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

return COD_STOP;

}



ma_klase[id] = true;

ResetHUD(id);

set_pev(id, pev_gravity, 0.6);



return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

ma_klase[id] = false;



public cod_class_skill_used(id)

{

if(!is_user_alive(id))

return;



if(wykorzystal[id])

{

ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");

return;

}



wykorzystal[id] = true;



set_user_godmode(id,1);

set_task(CZAS.0, "wylacz", id);



message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)

write_short(CZAS)

message_end()

}



public wylacz(id)

{

if(!is_user_connected(id)) return;



set_user_godmode(id,0);

}



public ResetHUD(id)

{

if(ma_klase[id])

set_pev(id, pev_gravity, 0.6);

wykorzystal[id] = false;

}



public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)

{

if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))

return;



if(!ma_klase[host])

return;



set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(!(damagebits & (1<<1)))

return HAM_IGNORED;



if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)

return HAM_IGNORED;



cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

}




  • +
  • -
  • 0

#3 DRUM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:52°00′N 4°21′E
Offline

Napisano 29.12.2012 12:39

Kolego dziękuje za dobre chęci ale nie wiem czy przeczytałeś o co prosilem, ilość sekund niewidzialności sam mogłem zrobić.
Jeśli się doczytasz to prosiłem o nieśmiertelność a nie niewidzialność, jeśli jest ktoś w stanie udzielić pomocy to bardzo proszę.

Bez obrazy ale czegoś tu nie rozumiem kod jest poprawiony tylko który?? :facepalm2:
W twoim poście widzę to samo co było:

#define CZAS 7 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator Premium";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";

A mi chodziło żeby zrobić z niego 7 sec. nieśmiertelności no ale cóż może ja się nie znam bo już nie wiem ;)
dasiek (29.12.2012 12:26):
Poprawiony kod. Sprawdź teraz.

Użytkownik DRUM edytował ten post 29.12.2012 12:41

  • +
  • -
  • 0

#4 DRUM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:52°00′N 4°21′E
Offline

Napisano 29.12.2012 13:55

Close :)

Ktoś inny udzielił pomocy.
  • +
  • -
  • 0

#5 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 31.12.2012 13:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych