Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Dodanie modelu

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 cs-clasic

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 28.12.2012 20:31

Witam , mam problem z dodaniem modelu do klasy.Zrobilem klase poniżej podaje sma i chcialbym ,żeby ona miala model który jest tylko na kose tez podaje link do modelu poniżej.

Model znajduje się w models/plaeyr/magik/ jeżeli mam to dac gdzie indziej to proszę też dac znac.

klasa jest nie widoczna tylko ,że chce żeby osoba grająca miala model kosy.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Magik[7000]";
new const opis[] = "Bardzo slabo widoczna,3skoki,autobh,mniejsza grawitka,1/3 z kosy PPM";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 7000;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level <= 7000)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}


public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;

new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);

set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 30.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}


return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




link do modelu v_knifeninja.mdl - Speedy Share - upload your files here


Użytkownik cs-clasic edytował ten post 28.12.2012 20:36


#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 28.12.2012 21:23

Sprawdz:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#3 cs-clasic

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 28.12.2012 22:02

Nie dziala ... Serwer mi się crashuje czyta klase ale model nie dziala jak mam usp i daje na noz to sie serwer w tym momencie crashuje.

Moze trzeba zablokowac usp i glocka co sie dostaje w zależności od druzyny ?

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 28.12.2012 22:06

Sciezka models/player/magik/v_knifeninja.mdl
Masz tak ??
  • +
  • -
  • 1

#5 cs-clasic

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 28.12.2012 22:07

Tak

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 28.12.2012 22:10

pokaz logi
  • +
  • -
  • 1

#7 cs-clasic

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 28.12.2012 22:20

Troszke tego jest ;/ Poczekaj znajde do tego

Masz moze gg? Czy tam nie jestes w stanie mi pomóc ?

#8 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 28.12.2012 22:21

Na pw podam ci
  • +
  • -
  • 1

#9 cs-clasic

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 28.12.2012 22:31

Dobra, dzięki.

Dasz rade wejsc teraz?

#10 cs-clasic

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 29.12.2012 01:12

Pomoc udzielona proszę o zamknięcie .

+ leci

#11 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 10.01.2013 20:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych