Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug z klasa

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 MenJoJo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:117
  • Lokalizacja:Pola
Offline

Napisano 26.12.2012 19:57

Witam mam taki problem chcę dodać żeby było 7 naboi czyli

Jak mamy awp i jest amunicja 7 | 30 to chcę żeby było 7=x a 30=y. to chcę żeby na x było tylko 7 a na y zero .

Ps:U mnie jest zbugowane ze jest 1 | 30 i jak ładujesz to masz nieskończoność amunicji na awp .

oto mój kod klasy


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#include <codmod>

new const nazwa[]   = "tesyyt";
new const opis[]	    = "test";
new const bronie	    = (1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new  ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1!0")
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public eCurWeapon(id)
{    
        new ent = give_item(id, "weapon_awp");
        cs_set_weapon_ammo(ent, 1)
}


Dołączona grafika

#2 MenJoJo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:117
  • Lokalizacja:Pola
Offline

Napisano 27.12.2012 21:43

@REF
Dołączona grafika

#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.12.2012 10:32

spróbuj

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "tesyyt";
new const opis[] = "test";
new const bronie = (1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klase[33];
new ammo[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_awp", "WeaponReload", 1);
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "ItemDeploy",1);
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_awp", "PrimaryAttack", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public PrimaryAttack(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
ammo[id]--;
}
public ItemDeploy(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
cs_set_weapon_ammo(ent, ammo[id]);

}

public WeaponReload(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
ammo[id] = 1;
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}
}

public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
new ent = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
ammo[id] = 1;
}
}



@edit

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 28.12.2012 10:36

  • +
  • -
  • 0

#4 MenJoJo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:117
  • Lokalizacja:Pola
Offline

Napisano 28.12.2012 10:52

nie działa pisze mi ze mam 10 | 30 (a po winno byc 1|0)
Dołączona grafika

#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 29.12.2012 13:23

źle zrozumiałem ;]
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const nazwa[]   = "tesyyt";
new const opis[]							    = "test";
new const bronie							    = (1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new  ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
   
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
   
}

public cod_class_enabled(id)
{
	    ma_klase[id] = true;
   
}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
}
   
public Spawn(id)
{	     
	    if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
	    {
			    new ent = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
			    cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
			    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0);
	    }
}


  • +
  • -
  • 0

#6 MenJoJo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:117
  • Lokalizacja:Pola
Offline

Napisano 29.12.2012 15:13

Nadal dostaje 10 | 30
Dołączona grafika

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.12.2012 16:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych