Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o kilka klas m.in "Elitarny Snajper"

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 grohupeja

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.12.2012 18:39

Klasa: Elitarny Snajper
Int: 20
Zdr: 80
Wyt: 50
Kon: 75
Broń: awp, deagle
Dodatkowy Opis: 300 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)

Klasa: Rakietnik
Int: -10
Zdr: 100
Wyt: 10
Kon: 60
Broń: p90
Dodatkowy Opis: Posiada 3 rakiety samonaprowadzajace

Klasa: Super Komandos
Int: 10
Zdr: 50
Wyt: 25
Kon: 10
Broń: knife, flashbang
Dodatkowy Opis: Zmniejszona widocznosc, 1/1 z kosy

#2 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:164
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 26.12.2012 19:12

Super Komandos i Elitarny Snajper.
Powinno działać łap.

Załączone pliki


Użytkownik Turok19 edytował ten post 26.12.2012 19:27

  • +
  • -
  • 1

#3 grohupeja

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.12.2012 19:34

Ok, dzięki za klasy. :]
Lecą +

Użytkownik grohupeja edytował ten post 26.12.2012 19:59


#4 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:164
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 26.12.2012 19:57

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
	   
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[]   = "Dowolna";
new const opis[]    = "Wieksze obrazenia z M4A1 i AK47 o 20dmg";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	 ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
					   
			    if(weapon == CSW_M4A1 || CSW_AK47)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}
+ 20 dmg 2 int = 1 dmg
  • +
  • -
  • 1

#5 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:164
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 26.12.2012 20:14

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const nazwa[]   = "Dowolna";
new const opis[]    = "1/15 z XM1014, bezlik ammo";
new const bronie    = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
		 register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	 ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_perk[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
			    return HAM_IGNORED;
			   
	    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,15) == 1)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	   
	    return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
	    if(!is_user_connected(id))
			    return;
	   
	    if(!ma_perk[id])
			    return;
	   
	    set_user_clip(id, 2);
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
			    if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
			    set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
			    return weaponid;
	    }
	    return 0;
}
Nie wiem czy działa nie testowałem, lecz powinno.
  • +
  • -
  • 0

#6 grohupeja

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.12.2012 10:43

Tej ostatniej klasy, nie da się skompilować.
Gdybyś mógł proszę ją poprawić.

#7 grohupeja

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.12.2012 16:14

Proszę jeszcze o kilka klas:

Nazwa:Mistrz Rushu
Int: 10
Zdr: 0
Wyt: 0
Kon: 55
Broń: m3, XM1014
Opis: 1/15 z XM1014, bezlik ammo

Proszę zamienić linijkę :
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
na
cod_register_advance(cod_get_classid("Rusher"), 450, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


Nazwa: Szturmer
Int: 0
Zdr: 80
Wyt: 100
Kon: 90
Broń: m4, he
Opis: Nieskonczone ammo

Proszę zamienić linijkę :
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
na:
cod_register_advance(cod_get_classid("Szturmowiec"), 450, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Proszę wrzucić skompilowane klasy.

Użytkownik grohupeja edytował ten post 27.12.2012 16:20


#8 CR4ATOR

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.12.2012 02:38

Szturmer
Po co to zmieniac?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Robię klasy i perki na zamówienie (5 zł doładowanie za pare klas, zależy od trudności wykonania danej klasy/perku) Zapraszam PW/GG :)


#9 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 28.12.2012 08:44

Wlasnie ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#10 grohupeja

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.12.2012 09:33

Gdyż nie chcą mi się kompilować, mam cod mod z awansami i jakieś error wyskakuje.
Dlatego prosiłem o zamienienie tej linijki.Chodzi mi o klasę Szturmer - to z nią mam kłopot.

Użytkownik grohupeja edytował ten post 28.12.2012 09:35


#11 grohupeja

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.12.2012 10:12

Do kosza.

#12 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 31.12.2012 10:50

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych