Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 26.12.2012 18:39
Int: 20
Zdr: 80
Wyt: 50
Kon: 75
Broń: awp, deagle
Dodatkowy Opis: 300 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)
Klasa: Rakietnik
Int: -10
Zdr: 100
Wyt: 10
Kon: 60
Broń: p90
Dodatkowy Opis: Posiada 3 rakiety samonaprowadzajace
Klasa: Super Komandos
Int: 10
Zdr: 50
Wyt: 25
Kon: 10
Broń: knife, flashbang
Dodatkowy Opis: Zmniejszona widocznosc, 1/1 z kosy
#2
Napisano 26.12.2012 19:12
Powinno działać łap.
Załączone pliki
Użytkownik Turok19 edytował ten post 26.12.2012 19:27
#3
Napisano 26.12.2012 19:34
Lecą +
Użytkownik grohupeja edytował ten post 26.12.2012 19:59
#4
Napisano 26.12.2012 19:57
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Dowolna"; new const opis[] = "Wieksze obrazenia z M4A1 i AK47 o 20dmg"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1 || CSW_AK47) cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }+ 20 dmg 2 int = 1 dmg
#5
Napisano 26.12.2012 20:14
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Dowolna"; new const opis[] = "1/15 z XM1014, bezlik ammo"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,15) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_perk[id]) return; set_user_clip(id, 2); } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }Nie wiem czy działa nie testowałem, lecz powinno.
#6
Napisano 27.12.2012 10:43
Gdybyś mógł proszę ją poprawić.
#7
Napisano 27.12.2012 16:14
Nazwa:Mistrz Rushu
Int: 10
Zdr: 0
Wyt: 0
Kon: 55
Broń: m3, XM1014
Opis: 1/15 z XM1014, bezlik ammo
Proszę zamienić linijkę :
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);na
cod_register_advance(cod_get_classid("Rusher"), 450, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Nazwa: Szturmer
Int: 0
Zdr: 80
Wyt: 100
Kon: 90
Broń: m4, he
Opis: Nieskonczone ammo
Proszę zamienić linijkę :
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);na:
cod_register_advance(cod_get_classid("Szturmowiec"), 450, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);Proszę wrzucić skompilowane klasy.
Użytkownik grohupeja edytował ten post 27.12.2012 16:20
#8
Napisano 28.12.2012 02:38
Po co to zmieniac?
Załączone pliki
Robię klasy i perki na zamówienie (5 zł doładowanie za pare klas, zależy od trudności wykonania danej klasy/perku) Zapraszam PW/GG
#9
Napisano 28.12.2012 08:44
Załączone pliki
#10
Napisano 28.12.2012 09:33
Dlatego prosiłem o zamienienie tej linijki.Chodzi mi o klasę Szturmer - to z nią mam kłopot.
Użytkownik grohupeja edytował ten post 28.12.2012 09:35
#11
Napisano 31.12.2012 10:12
#12
Napisano 31.12.2012 10:50
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych