Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie konczace sie ammo


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maniuś1988

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Sadomierz
Offline

Napisano 25.12.2012 20:07

Witam:) Szukam pluginy na wybrana flagę żeby nie kończyło się ammo, tzn przeładowuje ale magazynek cały czas full nawet po przeładowaniu :)
  • +
  • -
  • 0

#2 glutex

    Mamamba

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 25.12.2012 23:08

Nieskończona amunicja (na flagę T)
  • +
  • -
  • 0

przejdzmynaty.gif


#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.12.2012 11:39

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Nie konczace sie ammo"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"

#define PRI_WEAPONS ((1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90))
#define SEC_WEAPONS ((1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE))
#define GRENADES ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG))
#define NO_WEAPONS ((1<<0)|(1<<2)|(1<<CSW_VEST)|(1<<CSW_VESTHELM))

stock const maxAmmo[] = { -1, 52, -1, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 1, 100, 0, 0 };

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}

public CurWeapon(id) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weaponID = read_data(2);
if(!((1<<weaponID) & (PRI_WEAPONS|SEC_WEAPONS)))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID) != maxAmmo[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, maxAmmo[weaponID]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

speedkill (26.12.2012 18:13):
Jesteś pewny, że to zadziała / skompiluje się ?
sebul (26.12.2012 20:42):
Teraz tak ;]

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych