Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.12.2012 11:26
Obronca
* Inteligencja: 10
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -30
Bronie: Hegranade, Smokegranade, M249, Flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny. Odporny na rakiety.
Longer
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 30
Bronie: AK47
Dodatkowy opis: Ma moduł odrzutowy. 1/6 szans na podwojne obrazenia.
Lambyda
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 35
Bronie: MP5Navy, Flashbang, Deagle
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną grawitację. Niewidoczny na radarze, 50 % obrażeń gdy wejdzie na minę.
Strzelec Wyborowy
* Inteligencja: 5
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -20
Bronie: M4A1, AK47
Dodatkowy opis: M4A1, AK47, +5 dmg z tych broni. Im wiecej inteligencji tym wiecej obrazen zadajesz (1DMG=6INT).
* Inteligencja: 10
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -30
Bronie: Hegranade, Smokegranade, M249, Flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny. Odporny na rakiety.
Longer
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 30
Bronie: AK47
Dodatkowy opis: Ma moduł odrzutowy. 1/6 szans na podwojne obrazenia.
Lambyda
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 35
Bronie: MP5Navy, Flashbang, Deagle
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną grawitację. Niewidoczny na radarze, 50 % obrażeń gdy wejdzie na minę.
Strzelec Wyborowy
* Inteligencja: 5
* Zdrowie: 10
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: -20
Bronie: M4A1, AK47
Dodatkowy opis: M4A1, AK47, +5 dmg z tych broni. Im wiecej inteligencji tym wiecej obrazen zadajesz (1DMG=6INT).
#2
Napisano 25.12.2012 11:38
Longer:
Załączone pliki
#4
Napisano 25.12.2012 17:48
#6
Napisano 25.12.2012 19:32
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Obronca"; new const opis[] = "Widzi miny. Odporny na rakiety."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 30; new const kondycja = -30; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); }Skompiluj sobie http://amxx.pl/kompilator/
Użytkownik Grubasekk edytował ten post 25.12.2012 19:34
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych