To zaczynajmy :
W:
public PokazInformacje(id)
Wyszukaj:
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Wklej po tym :
new Float: xp_now
new Float: xp_need
new Float: perc
if (poziom_gracza[id] == 1)
{
xp_now = float(doswiadczenie_gracza[id])
xp_need = float(PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]))
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(doswiadczenie_gracza[id])-float(PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
xp_need = float(PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]))-float(PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
I:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Zamień na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie :%i / %i(%0.0f%s)]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]],doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),perc, "%", poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Użytkownik ikusf edytował ten post 24.12.2012 14:39