FATAL ERROR (shutting down): NUM_FOR_EDICT: bad pointer
Wie ktoś czym mogą być spowodowane?
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 22.12.2012 18:30
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.12.2012 18:21
FATAL ERROR (shutting down): NUM_FOR_EDICT: bad pointer
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 22.12.2012 18:30
Napisano 22.12.2012 20:06
public TakeDamageEnt(ent, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_alive(attacker)) return HAM_IGNORED; if(!is_valid_ent(ent)) return HAM_IGNORED; new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new owner_team = entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2); if(get_user_team(owner) == get_user_team(attacker) || get_user_team(owner_team) == get_user_team(attacker)) return HAM_IGNORED; new classname[32]; entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31); if(damage >= entity_get_float(ent, EV_FL_health)){ if(equal(classname, CLASNAME_DESANT)) { blokuj_desant[owner] = true; desant_taktyczny[owner] = 0; client_print(owner, print_center, "Desant Taktyczny zniszczony pzez wroga !!!"); create_blast(ent); remove_entity(ent); } if(equal(classname, CLASNAME_C4)) { ma_c4[owner] = false; create_damage(ent, 200.0); create_sphere(ent, 200); create_blast(ent); remove_entity(ent); } if(equal(classname, CLASNAME_CLAYMORE)) { create_damage(ent, 100.0); create_sphere(ent, 100); create_blast(ent); remove_entity(ent); } if(equal(classname, CLASNAME_SENTRYGUN)){ create_damage(ent, 125.0); create_sphere(ent, 125); create_blast(ent); remove_entity(ent); } } return HAM_IGNORED; }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych