Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Crashe serweraFATAL ERROR (shutting down): NUM_FOR_EDICT: bad pointer


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 22.12.2012 18:21

Witam, ostatnio pojawiają się na moim serwerze crashe z takim błędem:

FATAL ERROR (shutting down): NUM_FOR_EDICT: bad pointer

Wie ktoś czym mogą być spowodowane?

Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 22.12.2012 18:30

  • +
  • -
  • 0

#2 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 22.12.2012 20:06

@Spostrzeżenie

Błąd ten występuje podczas "śmierci" enta, gdzie stosuje kilka efektów, dodaję funkcje od tego:
public TakeDamageEnt(ent, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits){
if(!is_user_alive(attacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!is_valid_ent(ent))
  return HAM_IGNORED;

new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new owner_team = entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2);

if(get_user_team(owner) == get_user_team(attacker) || get_user_team(owner_team) == get_user_team(attacker))
  return HAM_IGNORED;

new classname[32];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);

if(damage >= entity_get_float(ent, EV_FL_health)){
  if(equal(classname, CLASNAME_DESANT))
  {
   blokuj_desant[owner] = true;
   desant_taktyczny[owner] = 0;
   
   client_print(owner, print_center, "Desant Taktyczny zniszczony pzez wroga !!!");
   
   create_blast(ent);
   remove_entity(ent);
  }
  
  if(equal(classname, CLASNAME_C4))
  {
   ma_c4[owner] = false;
   create_damage(ent, 200.0);
   create_sphere(ent, 200);
   create_blast(ent);
   remove_entity(ent);
  }
  
  if(equal(classname, CLASNAME_CLAYMORE))
  {
   create_damage(ent, 100.0);
   create_sphere(ent, 100);
   create_blast(ent);
   remove_entity(ent);
  }
  
  if(equal(classname, CLASNAME_SENTRYGUN)){
   create_damage(ent, 125.0);
   create_sphere(ent, 125);
   create_blast(ent);
   remove_entity(ent);
  }
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych