Mam problem.
Mianowicie, gdy robię klasę w generatorze klas i jest w niej funkcja np. 1/1 z awp, to dodaje się to automatycznie do wszystkich broni(nawet jeśli nie zaznaczę np. usp w generatorze to usp też ma 1/1).
Co tutaj bym musiał zedytować, żeby tylko do scouta 1/4(inny plugin) było aktywne?(jestem zielony w pawnie:D)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "test"; new const opis[] = "xxx"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[test] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Pozdrawiam
Użytkownik Krzysztof97 edytował ten post 20.12.2012 21:48