Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać dwa smoke?

smoke dwa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 20.12.2012 20:23

Witam może ktoś mi pomóc, mianowicie chciałbym otrzymywać dwa smoke zamiast jednego a oto kod:
public fm_set_model(ent, model[])
{
    if(!pev_valid(ent) || !is_user_alive(pev(ent, pev_owner)))
        return FMRES_IGNORED
    
    new Float: duration = 999.0
    
    if(equali(model,"models/w_smokegrenade.mdl"))
    {
        new className[33]
        pev(ent, pev_classname, className, 32)
        
        set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + duration)
        set_pev(ent,pev_effects,EF_BRIGHTLIGHT)
    }
    
    return FMRES_IGNORED
}

public fm_think(ent)
{
    if(!pev_valid(ent) || !is_user_alive(pev(ent, pev_owner)))
        return FMRES_IGNORED
    
    static classname[33]
    pev(ent, pev_classname, classname, sizeof classname - 1)
    static model[33]
    pev(ent, pev_model, model, sizeof model - 1)
    
    if(equal(model, "models/w_smokegrenade.mdl") && equal(classname, "grenade"))
        engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
    
    return FMRES_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 20.12.2012 23:41

Użyj funkcji give_item w tym temacie na dole masz weapon_flashbang

give_item(id, "weapon_flashbang")

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.12.2012 01:47

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXProblemy





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: smoke, dwa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych