Mam pytanie jak zrobić aby sprawdzało prędkość na poczatku rundy i ją od razu zmieniało na poprawną? Ponieważ mam klasy które są wolniejsze i szybsze i działa im poprawnie prędkość dopiero po tym jak zmienią oni z broni na nóż a potem znowu na broń ...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Sprawdzanie predkosci poruszania sie
Temat rozp.
Kolumb
, 16.12.2012 13:43
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.12.2012 13:43
#2
Napisano 16.12.2012 19:19
podaj sma klas w których masz inną prędkość.
#3
Napisano 16.12.2012 20:55
Tu masz cały kod odpowiedzialny za zmiane speedu w klasach
Spoiler
Użytkownik Kolumb edytował ten post 16.12.2012 20:56
#4
Napisano 16.12.2012 21:02
Wyłącz freezetime i jeśli prędkość jest ustawiana zaraz na respawnie to zadziała.
Albo dodaj taska do spawnu, który wywoła się po freezetime+np. 1.0s.
Albo dodaj taska do spawnu, który wywoła się po freezetime+np. 1.0s.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 18.12.2012 01:33
dzięki ogarnięte do zamkniecia a dla Huberta +
#6
Napisano 18.12.2012 01:52
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych