Witam.
Mam problem dotyczący:
1. Leżących broni
Jak stworzyć leżącą na ziemii broń w VHE? Żeby można było podbiec i wziąć
2. Buy zone
W jaki sposób zrobić respa bez buy zone / wyłączyć kupywanie?
Z góry wam dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Bronie na ziemi w VHE i buy zone
Temat rozp. gk62, 22.04.2009 19:10
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.04.2009 19:10
#2
Napisano 22.04.2009 20:06
1.
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7894
2.
Najlepiej jest zrobić w ten sposób że robisz jakiś solid, najlepiej niedostępny dla graczy ponieważ będzie można tam kupować. Zaznaczasz ten solid i przekształcasz w func_buyzone. Chodzi o to że ten func_buyzone chowasz żeby nie był dostępny dla graczy, gdzieś w murze albo w podłodze
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7894
2.
Najlepiej jest zrobić w ten sposób że robisz jakiś solid, najlepiej niedostępny dla graczy ponieważ będzie można tam kupować. Zaznaczasz ten solid i przekształcasz w func_buyzone. Chodzi o to że ten func_buyzone chowasz żeby nie był dostępny dla graczy, gdzieś w murze albo w podłodze
#3
Napisano 22.04.2009 20:22
2. Byt info_map_parameters
Jeden z jego parametrów określa kto może kupować. Jak masz polski VHE to sobie poradzisz jak angielski to poszukaj klucza: Teams That Can Buy
Jeden z jego parametrów określa kto może kupować. Jak masz polski VHE to sobie poradzisz jak angielski to poszukaj klucza: Teams That Can Buy
#4
Napisano 22.04.2009 20:25
Tak ale będzie się informacja pojawiała na środku ekranu że nie można kupować a ten sposób co ja podałem to nawet tej ikonki po lewej stronie nie ma
#5
Napisano 22.04.2009 20:28
Trzymając się standardowych rozwiązań pomagasz programistom Pawna, którzy używając modułu polegają na schematycznej strukturze mapy. Nie zdziw się, gdy na tak zbudowanej mapie nie będzie działać któryś z pluginów AMXX.
#6
Napisano 22.04.2009 20:31
No to chyba że tak
#7
Napisano 23.04.2009 10:55
Pomógł dla obydwu i proszę o closed.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych