Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Losowanie granatow


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 15.12.2012 12:34

Witam. Dzisiaj sobie robiłem, że jeżeli zmienna loshe[id] = 1 to losuje granat HE. Jednak daje mi co runde.

Poniższy kod umieściłem w evencie od respawnu.
if(loshe[id] = 1 && random_num(1, 10))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

  • +
  • -
  • 1

#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 15.12.2012 12:46

random_num(1, 10) na random_num(1, 10)==1
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.12.2012 12:47

Chyba chodziło Ci o takie coś:
loshe[id] = random_num(1, 10);

if(loshe[id] == 1){
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

Szczerze, pierwszy raz widzałem taki warunek :D
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 15.12.2012 13:03

Chyba chodziło Ci o takie coś:

loshe[id] = random_num(1, 10);

if(loshe[id] == 1){
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

Szczerze, pierwszy raz widzałem taki warunek :D

Nie będzie działać, bo piszę EXPModa i gdy dodam punkt to będzie loshe[id] = 1

@Jak się nazwać
Sprawdze za 30 min.
  • +
  • -
  • 0

#5 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.12.2012 13:18

Witam. Dzisiaj sobie robiłem, że jeżeli zmienna loshe[id] = 1 to losuje granat HE. Jednak daje mi co runde.

Poniższy kod umieściłem w evencie od respawnu.

if(loshe[id] = 1 && random_num(1, 10))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

W tym warunku:
random_num(1, 10)

Warunek jest spełniony jeżeli liczba to true, a zawsze będzie true ponieważ będzie to liczba od 1 do 10, dla twojego celu dodaj == 1.
  • +
  • -
  • 1

#6 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 15.12.2012 13:51

Dzięki. Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 15.12.2012 15:42

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych