Poniższy kod umieściłem w evencie od respawnu.
if(loshe[id] = 1 && random_num(1, 10))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.12.2012 12:34
if(loshe[id] = 1 && random_num(1, 10))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
Napisano 15.12.2012 12:46
Napisano 15.12.2012 12:47
loshe[id] = random_num(1, 10); if(loshe[id] == 1){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); }
If you can dream it, you can do it.
Napisano 15.12.2012 13:03
Nie będzie działać, bo piszę EXPModa i gdy dodam punkt to będzie loshe[id] = 1Chyba chodziło Ci o takie coś:
loshe[id] = random_num(1, 10); if(loshe[id] == 1){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); }
Szczerze, pierwszy raz widzałem taki warunek
Napisano 15.12.2012 13:18
W tym warunku:Witam. Dzisiaj sobie robiłem, że jeżeli zmienna loshe[id] = 1 to losuje granat HE. Jednak daje mi co runde.
Poniższy kod umieściłem w evencie od respawnu.if(loshe[id] = 1 && random_num(1, 10))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
random_num(1, 10)
Napisano 15.12.2012 13:51
Napisano 15.12.2012 15:42
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych