Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

Bounty_color

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

Admin :)

• Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

Napisano 13.12.2012 23:19

Bounty_colorDescription:Bounty color plugin will allow you to set how many kills is needed before the player on the team gets the color and allow you to set what color you want them to change once the player dies they will not keep there color and need to get X kills again before they receive it.ConVars: Code: //Colors for CTsm_bRed "0"sm_bGreen "0"sm_bBlue "255"sm_bAlpha "255"//Colors for Tsm_bRedT "255"sm_bGreenT "0"sm_bBlueT "0"sm_bAlphaT "255"//kills neededsm_kills_needed "2" // this is set to greater than so if you set this to 2 the player will need 3 kills to change color if you set this to 5 the player will need 6 kills to change colorInstallation:There are 2 versions of this plugin 1 English 1 French so open the folder you want and install it.smx goes to plugins .sp goes to scripting-----------------------------------Please tell me if theres is any issues with my plugin________________________sorry for my poor english. Attached Files Dołączona grafika Bounty_Color v1.zip (22.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych