Normalny gracz:
if(get_user_weapon(i) == CSW_KNIFE) {
entity_set_string(i, EV_SZ_viewmodel, models[3])
entity_set_string(i, EV_SZ_weaponmodel, models[2])
}
I dla vipa pod tym co wyżej dodałem to:
Benio101 powiedział żebym zrobił tak:
if(get_user_flags(i) & VIP && get_user_weapon(i) == CSW_KNIFE) {
entity_set_string(i, EV_SZ_viewmodel, models[7])
entity_set_string(i, EV_SZ_weaponmodel, models[6])
}
Ale nic nie podmienia tylko jest model normalnego gracza
Próbowałem zrobić coś takiego też:
if(get_user_flags(i) & VIP && get_user_weapon(i) == CSW_KNIFE) {
entity_set_string(i, EV_SZ_viewmodel, models[7])
entity_set_string(i, EV_SZ_weaponmodel, models[6])
} else {
entity_set_string(i, EV_SZ_viewmodel, models[3])
entity_set_string(i, EV_SZ_weaponmodel, models[2])
}
Ale tez nie działa. Macie jakaś propozycje?
Juz sobie poradzilem
Można zamknać