Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Generator Vip-a


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 andele12

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:Cycek
Offline

Napisano 10.12.2012 17:58

Siemka All.

Chcę dododac na serwer ale mam problem.

Robię vipa w tym waszym generatorze wszystko ładnie itp a nagle błąd:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

vip.sma(47) : warning 213: tag mismatch
vip.sma(47) : error 088: number of arguments does not match definition

1 Error.
Could not locate output file vip.amxx (compile failed).



Kod SMA:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new bool:g_Vip[33], gRound=0, weapon_id;

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "g_VipStatus");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_logevent("Round_end", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 33554432 == 33554432){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
show_hudmessage(0, "Vip %s Wjebał na Serwer!",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_gravity(id, 1,2307692307692);
if(gRound>=1){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
if(gRound>=2){
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
if(get_user_team(id)%3){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
if(get_user_team(id)%1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
if(get_user_team(id)%2){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public g_VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 400);
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 400);
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer]){
if(get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
new g_Hs=read_data(3);
new g_Hp=get_user_health(killer);
if(g_Hs){
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 1000);
if(g_Hp < 130){
if(g_Hp + 35 > 100){
new g_Dif = 100 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 35);
}
}
else{
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 500);
if(g_Hp < 100){
if(g_Hp + 25 > 100 ){
new g_Dif = 100 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 25);
}
}
}
}
}
public Round_end(){
for(new i = 1; i < 33; i++){
if(is_user_alive(i) && g_Vip[i])
cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 600);
}
}

(11.12.2012 02:00):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 11.12.2012 01:59
Zamiana znacznika QUOTE na SMA, Zamiana znacznika QUOTE na CODE

  • +
  • -
  • 0

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 10.12.2012 18:00

Proszę

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new bool:g_Vip[33], gRound=0, weapon_id;

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "g_VipStatus");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_logevent("Round_end", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 33554432 == 33554432){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
show_hudmessage(0, "Vip %s Wjebał na Serwer!",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_gravity(id, 1.2307692307692);
if(gRound>=1){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
if(gRound>=2){
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
if(get_user_team(id)%3){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
if(get_user_team(id)%1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
if(get_user_team(id)%2){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public g_VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 400);
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 400);
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer]){
if(get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
new g_Hs=read_data(3);
new g_Hp=get_user_health(killer);
if(g_Hs){
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 1000);
if(g_Hp < 130){
if(g_Hp + 35 > 100){
new g_Dif = 100 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 35);
}
}
else{
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 500);
if(g_Hp < 100){
if(g_Hp + 25 > 100 ){
new g_Dif = 100 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 25);
}
}
}
}
}
public Round_end(){
for(new i = 1; i < 33; i++){
if(is_user_alive(i) && g_Vip[i])
cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 600);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 10.12.2012 18:14

Oraz zamień:
if(g_Hp < 130){
Na:
if(g_Hp < 100){

Błąd, polega na tym, że wartość hp w warunku jest wpisywana "na sucho".
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#4 andele12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:Cycek
Offline

Napisano 10.12.2012 18:17

Dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#5 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 10.12.2012 18:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych