#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Bonus za kase by Filip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"
new bool:bActive;
new bool:freeze[33];
new bool:speed150[33];
new malo_kasy;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","speed150a","be", "1=1")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); // poczatek rundy
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End") // koniec rundy
register_clcmd("say /bonus", "bonus")
register_cvar("kasa_bonus", "16000")
register_cvar("czas_bonus", "60")
malo_kasy = get_cvar_num("kasa_bonus");
}
// tu sie zaczyna sprawdzanie, komenda moze byc uzyta tylko przez okreslony w cvarze czas
public PoczatekRundy(){
bActive = true;
set_task(float(get_cvar_num("czas_bonus")), "end", 322);
}
public end(){
bActive = false;
for(new i; i<=32; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
freeze[i] = false;
speed150[i] = false;
}
}
}
public round_end(){
remove_task(322); // jesli runda bedzie trwala mniej niz podany czas, moze byc problem, wiec trzeba usunac taska
}
// koniec sprawdzania
public bonus(id){
if(bActive){
if(cs_get_user_money(id)>=get_cvar_num("kasa_bonus"))
{
new los
los = random_num(0,5)
switch(los){
case 0: {
ColorChat(id, RED, "Nie masz ani kasy, ani bonusu i wolno biegasz")
cs_set_user_money(id, (cs_get_user_money(id)-get_cvar_num("kasa_bonus")), 1)
set_user_maxspeed(id, 150.0)
speed150[id] = true;
}
case 1: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz flare i mniejsza grawitacje!")
cs_set_user_money(id, (cs_get_user_money(id)-get_cvar_num("kasa_bonus")), 1)
set_user_gravity(id, 0.5)
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
case 2: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz MP5!")
cs_set_user_money(id, (cs_get_user_money(id)-get_cvar_num("kasa_bonus")), 1)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 3: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz Scouta!")
cs_set_user_money(id, (cs_get_user_money(id)-get_cvar_num("kasa_bonus")), 1)
give_item(id, "weapon_scout")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
case 4: {
ColorChat(id, RED, "Nie mozesz sie ruszac przez 5 sekund!")
cs_set_user_money(id, (cs_get_user_money(id)-get_cvar_num("kasa_bonus")), 1)
freeze[id] = true
set_task(5.0, "zamrozenie", id)
}
case 5: {
ColorChat(id, BLUE, "Nie masz ani kasy, ani bonusu - Nic sie nie dzieje!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
}
}
}
else if(cs_get_user_money(id)<get_cvar_num("kasa_bonus"))
ColorChat(id, YELLOW, "Potrzebujesz %d$, aby moc skorzystac z bonusu!", malo_kasy)
}
else
ColorChat(id, RED, "Za pozno, sprobuj w nastepnej rundzie ")
}
public speed150a(id){
if(speed150[id] == true)
{
set_user_maxspeed(id, 150.0)
}
}
public CurWeapon(id){
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(freeze[id] == true){
set_user_maxspeed(id, 0.1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public zamrozenie(id){
set_user_maxspeed(id);
}