Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Problem] Nie działa + x dmg do int

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 japan222

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.09.2012 18:21

Tak jak w temacie
Nie wiem co jest nie tak ze klasa nie dziala ;/


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Spec Ops[VIP]";
new const opis[]	= "+ 40 dmg(int) do M4A1";
new const bronie	= (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Spec Ops] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	 ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 40.0, 0.25, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Trebrons

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.09.2012 19:43

Cały czas źle dodajesz, porównaj sb .sma moje a twoje, zobacz ile różnić ;)

Załączone pliki


Użytkownik Trebrons edytował ten post 17.09.2012 19:43

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych