Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z broniami
Temat rozp.
Fokus
, 16.09.2012 17:19
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.09.2012 17:19
Witam mam na serwerze paintball ustawione tak ze nie można podnosić broni która leży na ziemi. Jest Vip z SuperMarkerem. Chciałbym aby można było podnosić MP5 ale nie P90. Za każda odpowiedz daje Plusy!
#2
Napisano 16.09.2012 18:37
Czyli chcesz żeby można było podnosić tylko mp5? A teraz nie można żadnej podnieść?
#3
Napisano 16.09.2012 18:47
Jak się wyrzuci to nie można a chce żeby można było podnosić tylko mp5 jak ty napisałeś.
#4
Napisano 16.09.2012 18:52
Daj .sma silnika paintball, którego używasz. Masz jakiś plugin na blokowanie podnoszenia broni?
#5
Napisano 16.09.2012 19:00
Sluchaj w silniku pb mam zablokowane podnoszenie broni. A chcę zrobić tak aby nie można było podnosić tylko P90
#6
Napisano 16.09.2012 19:04
Czyli trzeba usunąć blokadę podnoszenia broni w twoim silniku pb i dodać tylko blokadę podnoszenia P90.
#7 Gość_21977_*
Napisano 16.09.2012 23:23
Szukaj kodu na podobę
Fragmentem
Reszta jest ignorowana, czyli możliwa do podniesienia.
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0);
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0);
public HamTouchPre(weapon,id){
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED;
new name[20];
pev(weapon, pev_model, name, 19);
if(containi(name, "w_p90") != -1){
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
Fragmentem
if(containi(name, "w_p90") != -1){uniemożliwiasz podniesienie P90.
return HAM_SUPERCEDE;
}
Reszta jest ignorowana, czyli możliwa do podniesienia.
#8
Napisano 17.09.2012 17:12
Benio lub ktoś. Mógłbyś mi napisać cały plugin do tego tylko, że blokuje wszystkie bronie oprócz Mp5?
Użytkownik Fokus edytował ten post 17.09.2012 17:13
#9 Gość_21977_*
Napisano 17.09.2012 17:38
Jeśli masz wgrany na serwerze plugin, który blokuje wszystkie bronie, to nic po naszych staraniach, albo może inaczej: nie ma to większego sensu.
Była już mowa: podaj SMA twojego pluginu, to ktoś Ci doda ten jeden warunek w kodzie, jeśli sam nie potrafisz.
Była już mowa: podaj SMA twojego pluginu, to ktoś Ci doda ten jeden warunek w kodzie, jeśli sam nie potrafisz.
#10
Napisano 17.09.2012 18:46
Łapcie kod .sma :
na tym sma nic nie mozna podniesc
#include #include #include public plugin_init() { RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 ) RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 ) } public HamTouchPre(weapon,id){ if(!pev_valid(weapon)) return HAM_IGNORED; new name[20]; pev(weapon, pev_model, name, 19); if(containi(name, "w_mp5")!= 1){ return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; }
na tym sma nic nie mozna podniesc
#11
Napisano 19.09.2012 18:05
@Refresh
#12
Napisano 22.09.2012 11:41
spróbuj to plugin , przez który nie można podnieść p90 <ciach!>
#include
#include
#include
public plugin_init()
{
RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 )
RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 )
}
public HamTouchPre(weapon,id){
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED;
new name[20];
pev(weapon, pev_model, name, 19);
if(containi(name, "w_p90")!= 1){
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Kawon edytował ten post 22.09.2012 13:25
#13
Napisano 23.09.2012 17:17
Nie można skompilować pluginu.
Zedytuje ktoś plugin?
Sory ze pisze post pod postem ale nie moge zedytowac poprzedniegoTen plugin nie dziala po dodaniu bibliotek. Wszysko upuszczone mozna podniesc ;d
Zedytuje ktoś plugin?
Sory ze pisze post pod postem ale nie moge zedytowac poprzedniegoTen plugin nie dziala po dodaniu bibliotek. Wszysko upuszczone mozna podniesc ;d
Użytkownik Fokus edytował ten post 23.09.2012 17:23
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych