Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

native "message_begin" - id 0

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 14.09.2012 21:51

Witam, będę się streszczał tak więc potrzebna jest mi pomoc bo mój Call of Duty Mod wariuje sypiąc takimi błędami:

L 09/14/2012 - 22:03:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 09/14/2012 - 22:03:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 09/14/2012 - 22:03:05: [AMXX]	[0] QTM_CodMod.sma::Display_Fade (line 1675)
L 09/14/2012 - 22:03:05: [AMXX]	[1] QTM_CodMod.sma::PoczatekRundy (line 439)
L 09/14/2012 - 22:03:42: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).


No i zmuszony jestem prosić o pomoc użytkowników amxx.pl ;)


Pierwszy public to:
public PoczatekRundy()	
{
	freezetime = false;
	#if defined REAL_DROP
	kill_all_entity("przedmiot")
	#endif
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		if(!is_user_alive(id))
		continue;

		Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);
		
		set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
		
		switch(get_user_team(id))
		{
		case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
		case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
		}
	}
}

A linia 439 to dokładnie ta:
Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);


Stock do pierwszego publica:
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
	write_short( duration );	// Duration of fadeout
	write_short( holdtime );	// Hold time of color
	write_short( fadetype );	// Fade type
	write_byte ( red );		// Red
	write_byte ( green );		// Green
	write_byte ( blue );		// Blue
	write_byte ( alpha );	// Alpha
	message_end();
}

I zawartość lini która sygnalizuje błąd poprzez konsolę:
	message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );



I tutaj pojawia się pytanie czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
No i oczywiście czekam na każdą wypowiedź która może nakierować mnie na źródło błędu oraz sposób na jego poprawienie ; ))

Dołączona grafika

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 14.09.2012 21:59

Pętle zaczyna się od 1, a nie od zera ;)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 14.09.2012 23:15

A można tak bardziej "łopatologicznie"? ;)

Bo jeśli dobrze kombinuje to:
for(new id=0;id<=32;id++)


mam zamienić na:

for(new id=1;id<=32;id++)

?
Dołączona grafika

#4 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 15.09.2012 00:40

Dobrze jest ten public głupotę ci powiedział jak nie dasz całego sma to ci raczej nikt tego nie ogarnie.
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#5 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 15.09.2012 05:59

@UP widziałeś kiedyś gracza o id = 0 Jeżeli tak to gratuluję :^D


@TOPIC dajesz

to co napisałeś tam

for(new id=1;id<=32;id++)


lub to ( żadnej różnicy nie ma ^D^ )

for (new id=1; id < 33; id++)

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#6 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 15.09.2012 09:41

@ UP

A czy gracz o id 0 - to nie jest czasem serwer i logi spowodowane są tym że wiadomośc ta wysyłana jest do serwera?
Pytam bo próbuję zrozumieć skąd wziął się ten błąd ;)
Dołączona grafika

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 15.09.2012 09:43

@up Gracz wbijący na serwer dostaje Id (od 1 do 32 - Dlatego for zaczyna się od 1 i musi być mniejszy od 33) Wpisz status i pierwsza liczba to ID. Brak Zera - zero to nie gracz. ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 15.09.2012 09:46

Dobrze, od wczoraj pętla ta jest ustawiona tak:

for(new id=1;id<=32;id++)

A mimo to, o 8 rano znów wystąpiły powyższe logi, jakieś sugestie? ;)
Dołączona grafika

#9 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 15.09.2012 09:55

Daj zamiast:
Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);

to:
Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, FFADE_IN, 0, 255, 70, 100);


Do includów:
 #define FFADE_IN   0x0000

  • +
  • -
  • 2

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#10 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 15.09.2012 09:58

@ speedkill "+" za nauczenie mnie czegoś nowego ;)
@ Klakier "+" i zaraz sprawdzę


//Edit

Znów mamy to samo - czekam na dalsze podpowiedzi, i do was panowie taka prośba by nie minusować posta chłopaczka który chciał .sma - jemu należy tylko powiedzieć że nie ma sensu dawania .sma bo rozpisałem swój problem najdokładniej jak potrafiłem, temat też chyba odpowiednio nazwany więc jeśli ktoś kiedyś miałby podobny problem jak mój będzie potrafił skorzystać z pomocy która mi została udzielona ;)

Użytkownik Angel of Death edytował ten post 15.09.2012 10:26

Dołączona grafika

#11 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 16.09.2012 11:51

Refresh ;)
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych