Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Losowanie wieznia
#1
Napisano 08.09.2012 12:48
#2
Napisano 08.09.2012 15:26
Resztę myślę, że se sam zrobisz
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#3
Napisano 08.09.2012 20:38
http://amxx.pl/topic...sowanie-gracza/
http://amxx.pl/wklej...57942873/<br />http://amxx.pl/topic...e-wsrod-graczy/
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#4
Napisano 08.09.2012 20:40
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#6
Napisano 09.09.2012 07:46
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#7
Napisano 09.09.2012 17:07
#8
Napisano 09.09.2012 20:13
public los_tt(){
if(task_exists(TASK_LOSOWANIE))
remove_task(TASK_LOSOWANIE)
new players[32], num
get_players(players, num, "aeh", "TERRORIST");
new rand = players[random(num)];
if(is_user_alive(rand)){
//wylosowało gracza który żyje i jest w tt
}
else
{
set_task(2.0, "los_tt", TASK_LOSOWANIE, _, _, "a", 1) //powtórne losowanie
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
oczywiście musisz dodać pod include'ami id taska (unikatowe), np.
#define TASK_LOSOWANIE 998100
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#9
Napisano 10.09.2012 16:55
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <colorchat> #define PLUGIN "Losuj" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "eMus" #define TASK_LOSOWANIE 998100 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /losuj", "los_tt") } public los_tt(id){ if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { ColorChat(id, GREEN, "[LOSOWANIE] Tylko CT moze uzywac tej komendy.") return PLUGIN_HANDLED } if(!is_user_alive(id)) { ColorChat(id, GREEN, "[LOSOWANIE]^x01 Nie zyjesz wiec nie mozesz uzywac tej komendy.") return PLUGIN_HANDLED } if(task_exists(TASK_LOSOWANIE)) remove_task(TASK_LOSOWANIE) new players[32], num get_players(players, num, "aeh", "TERRORIST"); new rand = players[random(num)]; if(is_user_alive(rand)){ //wylosowało gracza który żyje i jest w tt } else { set_task(2.0, "los_tt", TASK_LOSOWANIE, _, _, "a", 1) //powtórne losowanie } return PLUGIN_CONTINUE; }
ale chce jeszcze dodać informacje na HUD jaki TT został wylosowany, jak to zrobić ?
Użytkownik Avexis edytował ten post 10.09.2012 16:57
#10
Napisano 10.09.2012 18:01
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <colorchat> #define PLUGIN "Losuj" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "eMus" #define TASK_LOSOWANIE 998100 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /losuj", "los_tt") } public los_tt(id, szPlayer){ if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { ColorChat(id, GREEN, "[LOSOWANIE] Tylko CT moze uzywac tej komendy.") return PLUGIN_HANDLED } if(!is_user_alive(id)) { ColorChat(id, GREEN, "[LOSOWANIE]^x01 Nie zyjesz wiec nie mozesz uzywac tej komendy.") return PLUGIN_HANDLED } if(task_exists(TASK_LOSOWANIE)) remove_task(TASK_LOSOWANIE) new players[32], num get_players(players, num, "aeh", "TERRORIST"); new rand = players[random(num)]; if(is_user_alive(rand)){ set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20); ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "szPlayer został wylosowany!"); } else { set_task(2.0, "los_tt", TASK_LOSOWANIE, _, _, "a", 1) //powtórne losowanie } return PLUGIN_CONTINUE; }
ale nie dziala mi cos
Użytkownik Avexis edytował ten post 10.09.2012 18:08
#11
Napisano 10.09.2012 19:51
ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "szPlayer został wylosowany!");
daj
ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "%s został wylosowany!", rand);
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#12
Napisano 11.09.2012 20:28
zamiast
ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "szPlayer został wylosowany!");
dajShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "%s został wylosowany!", rand);
new name[32]; get_user_name(rand, name, 31);
ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "%s został wylosowany!", name);
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 11.09.2012 20:28
#13
Napisano 11.09.2012 20:31
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#14
Napisano 12.09.2012 16:57
#15
Napisano 12.09.2012 17:30
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych