Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Uzywa wszytskich min/totemow na razbugowanie ilosic uzycia


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Why So Serious?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 02.09.2012 17:01

Witam mam problem. Mianowicie zrobiłem kladzenie min i totemow dla klasy na (nóz +R) Wszystko spoko tylko kladzie mi wszystkie mozliwe totemy i miny na raz.
Ktoś mi powie dlaczego?

Oczywiście ++ beda

Fragment kodu

W pretkninku if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD) Przycisk_R(id) public Przycisk_R(id) { if (on_knife[id] && (player_class[id]==Mrocznyelf)){ item_mine(id) } } public item_mine(id) { new count = 0 new ents = -1 ents = find_ent_by_owner(ents,"Mine",id) while (ents > 0) { count++ ents = find_ent_by_owner(ents,"Mine",id) } if (count > 2) { hudmsg(id,2.0,"Mozesz polozyc maksymalnie 3 miny na runde") return PLUGIN_CONTINUE } new origin[3] pev(id,pev_origin,origin) new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Mine") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS) set_pev(ent,pev_origin,origin) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/mine.mdl") engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}) drop_to_floor(ent) entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50) return PLUGIN_CONTINUE }

Użytkownik Why So Serious? edytował ten post 02.09.2012 17:01

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych