Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o klasy premium, będą ++++

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 parys

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:74
  • GG:
  • Lokalizacja:Poland ;**
Offline

Napisano 29.08.2012 20:49

InvisidabulMen - podwojny skok Awp 1/2 M4a1 1/15 ak 1/14

Inwirian -glock 1/8 ups 1/7 z HE 1/3 podwojny skok zmniejszona grawitka

Hardcorowy kokxu-15 rakiet gali 1/14 krowa 1/32 podwojny skok zmniejszona grawitacja

Fighter 1/4 z szotgaNA tego automatycznego podwojny skok

Assasin nie widoczny potrojny skok zmniejszona grawitacja 1/1 z noza LPM i PPM.. 1rakieta, scout 1/2 zmniejszona widocznosc z scotem

Emejzing 15 dynamitow..gali 1/15, aug 1/13

polecą +++

klasy proszę na flage h

Użytkownik parys edytował ten post 29.08.2012 20:50


#2 kuba100100

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.08.2012 20:55

Napisze ci jutro i wyśle na gg bo na komie siedzę

#3 camperndm

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -9
Nowy

  • Postów:51
Offline

Napisano 29.08.2012 20:59

Fighter, za chwile beda kolejne
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	    
new const nazwa[]   = "Fighter";
new const opis[]    = "1/4 shotgun, podwojny skok";
new const bronie    = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Fighter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

Pod ADMIN_LEVEL_H czyli flage 't'

Użytkownik camperndm edytował ten post 29.08.2012 21:00


#4 kuba100100

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.08.2012 21:03

Nie rozumiem czy tak trudno stworzyć plik .txt i zamienić na .sma i wkleić tam ten "tekst" a następnie wgrać go tutaj???

#5 camperndm

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -9
Nowy

  • Postów:51
Offline

Napisano 29.08.2012 21:11

Spoko, juz nie robie jak nie chcesz

Załączone pliki



#6 WinnetoU

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 29.08.2012 21:29

Łapaj.
Edit mój błąd.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "Emjezing";
new const opis[]    = "Posiada 15 dynamitow gali 1/15, aug 1/13";
new const bronie    = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new dynamit_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
  if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entDynamit);
  entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Emjezing] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 15;
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	   
if(is_user_alive(id)){
  if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
  {
   client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
  }
  else{
 
   static dynamit_gracza[33];
   if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
   {
    ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
   
    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
   
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
	 iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
   
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast_dynamit);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
   
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + 250 );
    write_coord( iOrigin[2] + 250 );
    write_short( sprite_white_dynamit );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 100 );
    write_byte( 100 );
    write_byte( 128 );
    write_byte( 0 );
    message_end();
   
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
   
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {			  
	 new pid = entlist[i];
	
	 if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
	  cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
    }
    remove_entity(dynamit_gracza[id]);
   }
   else
   {
  
    new Float:origin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
   
    dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
    entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
    entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
    entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
    entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
    entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
   
    entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
    entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
   
    drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Dynamit(id)
{
client_disconnect(id);
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 15;
}

public NowaRunda_Dynamit()
{
	    new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
	    while(ent > 0)
	    {
			    remove_entity(ent);
			    ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
	    }
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
}

Załączone pliki


Użytkownik WinnetoU edytował ten post 29.08.2012 21:40


#7 WinnetoU

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 29.08.2012 21:47

Łap "Hardcorowy kokxu"
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Hardcorowy kokxu";
new const opis[] = "15 rakiet gali 1/14 krowa 1/32 podwojny skok zmniejszona grawitacja";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_M249);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Hardcorowy kokxu] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 15;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 15;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 32) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_GALIL && damage > 20.0 && random_num(1,14) == 1)
if(weapon == CSW_M249 && damage > 20.0 && random_num(1,32) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
Łap

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Inwirian";
new const opis[] = "glock 1/8 ups 1/7 z HE 1/3 podwojny skok zmniejszona grawitka";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Inwirian] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,8) == 1)
if(weapon == CSW_GLOCK18 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik WinnetoU edytował ten post 29.08.2012 21:59


#8 kuba100100

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 30.08.2012 08:06

Wszystkie

Załączone pliki


Użytkownik kuba100100 edytował ten post 30.08.2012 08:18






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych