Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Sprawdzanie wydajności poszczególnych rozwiązań


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.08.2012 01:19

Siema.
Mam pytanie - można jakoś sprawdzić, które rozwiązanie danego problemu jest wydajniejsze/szybsze?

Załóżmy, że mamy takie możliwości:

// 1.

formatex(data, charsmax(data),"#%i#%i", pyk, myk)
new temp[256]
for(new i = 0; i < max; i++)
{
formatex(temp, charsmax(temp),"#%i", bum[i])
add(valutdata, charsmax(valutdata), temp)
}

// 2.

formatex(data, charsmax(data),"#%i#%i", pyk, myk)
for(new i = 0; i < max; i++)
{
format(data, charsmax(data), "#%s#%i", data, bum[i])
}


Jak w prosty i jednoznaczny sposób stwierdzić, którą metodę lepiej zastosować?

Pod pojęciem "wydajność" pomijam raczej aspekt pamięci, a bardziej mi chodzi o obciążenie procesora...
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2012 01:33

http://forums.allied...ead.php?t=67752
  • +
  • -
  • 1

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.08.2012 12:09

2 jest wydajniejszy szybszy i mniej obciązający bo uzywasz tylko 1 funkcji co innego jakbyś uzył formatex i operatora +=
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 29.08.2012 12:17

// 2.

formatex(data, charsmax(data),"#%i#%i", pyk, myk)
for(new i = 0; i < max; i++)
{
formatex(data, charsmax(data), "#%s#%i", data, bum[i])
}


Mimo tego co w dokumentacji napisał R3X

Szybsza wersja funkcji format, lecz nie zadziała gdy tablica wynikowa jest użyta również jako jeden z parametrów.

Mi wszystko działa, nie wiem może kiedyś tak było ale aktualnie ja to stosuję przy wszystkim (motd, zapytania itd)
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#5 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.08.2012 17:16

Dziękuję, to mi wystarczy ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.08.2012 17:23

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych