Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Vip - menu broni na poaczatku rund sie nie wyswietla


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sparkk

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.08.2012 17:23

Siemanko :) Mam problem z pluginem VIP.

Menu z broniami do wybrania, powinien się wyświetlać od bodajże 3 rundy..
Chodzi o to, że granaty dostaje, ale menu sie nie wyswietla :/

Załaczam w zalaczniku sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Kentucky

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:97
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 28.08.2012 17:54

a wpisałeś menu_active 1 w amxx.cfg?
  • +
  • -
  • 0

#3 Sparkk

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.08.2012 18:10

po przeczytaniu Twojego posta to zrobilem..
zmienilem mape i dalej nic :f
  • +
  • -
  • 0

#4 kambobambo

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:szarlotka
Offline

Napisano 28.08.2012 19:30

Spark a jakiego masz tego VIPA??? dał byś mi link do tego VIPA? bo ja aktualnie szukam vipa
  • +
  • -
  • 0

#5 MaxiKINGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:307
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 28.08.2012 20:12

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Only DD2"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "vip"

#define flaga ADMIN_LEVEL_H
#define SCOREATTRIB_NONE	 0
#define SCOREATTRIB_DEAD	(1<<0)
#define SCOREATTRIB_BOMB	(1<<1)
#define SCOREATTRIB_VIP	 (1<<2)

new bool:HasC4[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
	
	register_clcmd("say /vips","vips");
	register_clcmd("say /vipy","vips");
}
public Round_Start()
{
	for (new id=1; id < 33; id++)
	{
		if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga){
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			give_item(id, "weapon_smokegrenade")
			give_item(id, "weapon_flashbang")
			give_item(id, "weapon_flashbang")
			give_item(id, "item_thighpack")
			
			cs_set_armoury_type(id,CSW_VESTHELM)
		}
	}
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
	   if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga)
	{
	bronie(id)	
	}
}
public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)  //zabojca
	
	new hs = read_data(3)   // HeadShot (1 == true)
	
	if(!is_user_alive(kid))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	{
		if(hs)
		{
			cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+500)
		}
		else
		{
			cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+300)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public vips(id)
{
	new vipy[33][32];
	new str[1024];
	new count=0;
	new i,n=get_maxplayers();
	
	for(i=1; i<=n; ++i){
		if(is_user_connected(i) && (get_user_flags(i) & flaga)){
			get_user_name(i, vipy[count], 31);
			++count;
		}
	}
	if(count){
		format(str,1023, "VIP%s online:^x01 ",str, vipy[i], (count>1?"y":""));
		for(i=0; i<count; ++i){
			format(str,1023,"%s%s%s",str, vipy[i], (i<count-1?"^x04,^x01 ":"^x04."));
		}
		ColorChat(id,GREEN, str);
	} else {
		ColorChat(id,RED, "Na serwerze nie ma aktualnie Vip'ow.");
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver){  
	// status VIP w tabeli punktow
	new id = get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & flaga){
		if(is_user_alive(id)){
			if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_plant(id)){
				set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_BOMB);
			} else {
				set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_VIP);
			}
		} else {
			set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_DEAD);
		}
	}
}
public bronie(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		new Bronie=menu_create("Wybierz bron:","cbbronie");
		
		menu_additem(Bronie,"AK47+DEAGLE");
		menu_additem(Bronie,"M4A1+DEAGLE");
		menu_additem(Bronie,"FAMAS+DEAGLE");
		menu_additem(Bronie,"GALIL+DEAGLE");
		menu_additem(Bronie,"AWP+DEAGLE");
		
		menu_setprop(Bronie,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(Bronie,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id,Bronie,0);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbbronie(id,menu,item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
				HasC4[id] = true;
			else
				HasC4[id] = false;
			
			strip_user_weapons (id)
			give_item(id, "weapon_ak47")
			give_item(id, "ammo_762nato")
			give_item(id, "ammo_762nato")
			give_item(id, "ammo_762nato")
			give_item(id, "weapon_deagle")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "weapon_knife")
			
			if (HasC4[id])
			{
				give_item(id, "weapon_c4");
				cs_set_user_plant( id );
			}
		}
		case 1:
		{
			if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
				HasC4[id] = true;
			else
				HasC4[id] = false;
			
			strip_user_weapons (id)
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			give_item(id, "ammo_556nato")
			give_item(id, "ammo_556nato")
			give_item(id, "ammo_556nato")
			give_item(id, "weapon_deagle")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "weapon_knife")
			
			if (HasC4[id])
			{
				give_item(id, "weapon_c4");
				cs_set_user_plant( id );
			}
		}
		case 2:
		{
			if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
				HasC4[id] = true;
			else
				HasC4[id] = false;
			
			strip_user_weapons (id)
			give_item(id, "weapon_famas")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id, "weapon_deagle")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "weapon_knife")
			
			if (HasC4[id])
			{
				give_item(id, "weapon_c4");
				cs_set_user_plant( id );
			}
		}
		case 3:
		{
			if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
				HasC4[id] = true;
			else
				HasC4[id] = false;
			
			strip_user_weapons (id)
			give_item(id, "weapon_gali")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id, "weapon_deagle")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "weapon_knife")
			
			if (HasC4[id])
			{
				give_item(id, "weapon_c4");
				cs_set_user_plant( id );
			}
		}
		case 4:
		{
			if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
				HasC4[id] = true;
			else
				HasC4[id] = false;
			
			strip_user_weapons (id)
			give_item(id, "weapon_awp")
			give_item(id, "ammo_338magnum")
			give_item(id, "ammo_338magnum")
			give_item(id, "ammo_338magnum")
			give_item(id, "weapon_deagle")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "weapon_knife")
			
			if (HasC4[id])
			{
				give_item(id, "weapon_c4");
				cs_set_user_plant( id );
			}
		}
	}
}


Powinno śmigać.

Użytkownik MaxiKINGer edytował ten post 28.08.2012 20:14

Pomogłem? Postaw z łaski swojej plusa...
Wbijaj! www.Mocny-Trick.pl
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika


#6 Sparkk

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.08.2012 21:02

dzięki juz lookam :)
Na fladze "t" ?

Ajj, przepraszam, że post pod postem..

Wszystko działa, tylko że nawet w pierwszej rundzie wyskakuje to menu..
Nie dało by się od trzeciej rundy np?
  • +
  • -
  • 0

#7 MaxiKINGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:307
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 29.08.2012 08:35

Spróbuj powinno być od 3 rundy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Only DD2"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "vip"

#define flaga ADMIN_LEVEL_H
#define SCOREATTRIB_NONE		 0
#define SCOREATTRIB_DEAD	    (1<<0)
#define SCOREATTRIB_BOMB	    (1<<1)
#define SCOREATTRIB_VIP  (1<<2)

new bool:HasC4[33];
new round;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start");
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
    register_logevent("Round_Reset", 2, "1=Game_Commencing")
    
    register_clcmd("say /vips","vips");
    register_clcmd("say /vipy","vips");
}
public Round_Start()
{
    round++;
    for (new id=1; id < 33; id++)
    {
        if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga){
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_smokegrenade")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "item_thighpack")
            
            cs_set_armoury_type(id,CSW_VESTHELM)
        }
    }
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
    if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga)
    {
        if(round > 3) bronie(id)	  
    }
}

public Round_Reset()
{
    round = 0;
}

public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1)  //zabojca
    
    new hs = read_data(3)   // HeadShot (1 == true)
    
    if(!is_user_alive(kid))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    {
    if(hs)
    {
        cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+500)
    }
    else
    {
        cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+300)
    }
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

public vips(id)
{
new vipy[33][32];
new str[1024];
new count=0;
new i,n=get_maxplayers();

for(i=1; i<=n; ++i){
    if(is_user_connected(i) && (get_user_flags(i) & flaga)){
        get_user_name(i, vipy[count], 31);
        ++count;
    }
}
if(count){
    format(str,1023, "VIP%s online:^x01 ",str, vipy[i], (count>1?"y":""));
    for(i=0; i<count; ++i){
        format(str,1023,"%s%s%s",str, vipy[i], (i<count-1?"^x04,^x01 ":"^x04."));
    }
    ColorChat(id,GREEN, str);
    } else {
    ColorChat(id,RED, "Na serwerze nie ma aktualnie Vip'ow.");
}

return PLUGIN_HANDLED;
}
public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver){  
// status VIP w tabeli punktow
new id = get_msg_arg_int(1);
if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & flaga){
    if(is_user_alive(id)){
        if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_plant(id)){
            set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_BOMB);
            } else {
            set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_VIP);
        }
        } else {
        set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_DEAD);
    }
}
}
public bronie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
    new Bronie=menu_create("Wybierz bron:","cbbronie");
    
    menu_additem(Bronie,"AK47+DEAGLE");
    menu_additem(Bronie,"M4A1+DEAGLE");
    menu_additem(Bronie,"FAMAS+DEAGLE");
    menu_additem(Bronie,"GALIL+DEAGLE");
    menu_additem(Bronie,"AWP+DEAGLE");
    
    menu_setprop(Bronie,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
    menu_setprop(Bronie,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
    
    menu_display(id,Bronie,0);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbbronie(id,menu,item)
{
switch(item)
{
    case 0:
    {
        if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
            HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id, "weapon_ak47")
            give_item(id, "ammo_762nato")
            give_item(id, "ammo_762nato")
            give_item(id, "ammo_762nato")
            give_item(id, "weapon_deagle")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "weapon_knife")
            
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
        case 1:
        {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id, "weapon_m4a1")
            give_item(id, "ammo_556nato")
            give_item(id, "ammo_556nato")
            give_item(id, "ammo_556nato")
            give_item(id, "weapon_deagle")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "weapon_knife")
            
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
        case 2:
        {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id, "weapon_famas")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id, "weapon_deagle")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "weapon_knife")
            
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
        case 3:
        {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id, "weapon_gali")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id, "weapon_deagle")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "weapon_knife")
            
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
        case 4:
        {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id, "weapon_awp")
            give_item(id, "ammo_338magnum")
            give_item(id, "ammo_338magnum")
            give_item(id, "ammo_338magnum")
            give_item(id, "weapon_deagle")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "weapon_knife")
            
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
    }
}

Pomogłem? Postaw z łaski swojej plusa...
Wbijaj! www.Mocny-Trick.pl
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika


#8 futerko97

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Łęczyca
Offline

Napisano 03.06.2014 16:46

Mozesz dodac VIP w tabeli i komenda /vip co posiada ?

 


  • +
  • -
  • 0

Cs-Konopia [FFA] [FastDL]  IP : 31.186.83.196:27161

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych