Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jeszcze raz potzebuję pomocy =(


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pshemko

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • GG:
Offline

Napisano 02.04.2009 12:52

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
Feel free to modify their attributes to your liking.

Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
will be used for all players (by default, Classic Zombie).

================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczny Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "Zbalansowany" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 2000
const zclass1_speed = 200
const Float:zclass1_gravity = 0.90
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybki Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "Szybki malo HP" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_lj" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 500
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 0.90
const Float:zclass2_knockback = 3.0

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Zatruty Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "Wysokoskaczacy" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_reg" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 1000
const zclass3_speed = 200
const Float:zclass3_gravity = 0.55
const Float:zclass3_knockback = 2.0

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Gruby Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "Wolny duzo HP" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_fat" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 3000
const zclass4_speed = 165
const Float:zclass4_gravity = 0.90
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Pijawka" }
new const zclass5_info[] = { "Wiecej HP za infekcje" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_leech" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 1000
const zclass5_speed = 200
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.0
const zclass5_infecthp = 650 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.2", "MeRcyLeZZ")

// Register all classes
zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}





Proszę zeby ktos przkompilowal to =| poprzednio dalem zle dane =X
  • +
  • -
  • 0

#2 Szogun

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 02.04.2009 13:25

Masz link do pliku *.amxx

Nie chciałem zasyfiać miejsca załącznikiem ^^ http://www.sendspace.pl/file/PFv87eCU/
  • +
  • -
  • 0

#3 Pshemko

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • GG:
Offline

Napisano 02.04.2009 16:04

Nie dziala moglby ktos przekomplikowac bo Szogun zle mi zrobil ? =X xP
  • +
  • -
  • 0

#4 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 02.04.2009 16:09

nic dziwnego, komentarze na początku nie były skomentowane w załączniku skompilowane

Załączone pliki

  • Załączony plik  test.amxx   2,49 KB  23 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych