Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Typ render mode ... Czy blad Komplikacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 23.08.2012 20:40

Witam po skomplikowaniu mapy ustawieniu all txt render mode ciagle w cs jest niebieskie tlo.
Wiem powinno być choć nawet te czarne no ale jest niebieskie i nie umiem tego naprawić.


Widok z CS
http://imageshack.us...2/widokzcs.png/

Widok z VHE
http://imageshack.us.../widokzvhe.png/

Dodam ze szyby dobrze renderuje lecz drabinki czy cos w tym .... Juz nie


Pozdrawiam AREX

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.10.2012 14:46

Drabinki renderuj tak
zamieniaj bryłę w func_wall renderowanie: solidne nasycenie: 255
I działa :D
Jeśli nie działa to już musi być coś w logach :)
Tak w ogóle nie masz cieni, więc albo jakiś błąd w kompilacji, albo zły kompilator.

Użytkownik HubertTM edytował ten post 10.10.2012 14:47

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 11.10.2012 13:29

Drabinki renderuj tak
zamieniaj bryłę w func_wall renderowanie: solidne nasycenie: 255
I działa :D

chyba widac ze ustawione , kompilator dobry w logach czysto

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 11.10.2012 13:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych