Jeśli cie interesuje zaczolem nowe diablo robić i od nowa napisałem staty
public aktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_ENABLED;
}
public nieaktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_DISABLED;
}
stock oblicz_sila(id)
{
return 30+player_intelligence[id]/3+player_dextery[id]/5
}
stock oblicz_int(id)
{
return 30+player_strength[id]/3+player_dextery[id]/3
}
stock oblicz_dex(id)
{
return 45+player_strength[id]/2
}
stock oblicz_zre(id)
{
return 5+player_intelligence[id]/20+player_dextery[id]/30+player_strength[id]/20
}
public skilltree(id)
{
if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new text1[64]
format(text1, 63,"Wybierz Staty \rPunkty: \w%i",player_point[id])
new MyMenu=menu_create(text1,"rozdaj_menu");
new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");
new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");
///////////////////////////////////////
format(text1, 63,"Sila \y[%i/%i\y]",player_strength[id],oblicz_sila(id))
menu_additem(MyMenu,text1,"",0,oblicz_sila(id)>player_strength[id]?aktywna:nieaktywna)
////
format(text1, 63,"Inteligencja \y[%i/%i\y]",player_intelligence[id],oblicz_int(id))
menu_additem(MyMenu,text1,"",0,oblicz_int(id)>player_intelligence[id]?aktywna:nieaktywna)
///
format(text1, 63,"Zrecznosc \y[%i/%i\y]",player_agility[id],oblicz_dex(id))
menu_additem(MyMenu,text1,"",0,oblicz_dex(id)>player_agility[id]?aktywna:nieaktywna)
///
format(text1, 63,"Zwinnosc \y[%i/%i\y]",player_dextery[id],oblicz_zre(id))
menu_additem(MyMenu,text1,"",0,oblicz_zre(id)>player_dextery[id]?aktywna:nieaktywna)
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)
menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public rozdaj_menu(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:{
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
case 1:{
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
case 2:{
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
case 3:{
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}
Tytlko jest tutaj podst staty ,oraz nie zdazylem zrobic funkcji rozdania all.
Co do lvl i statow nie rob nic na tamtym silniku sprawdzalem i jakos do 350 lvl dalo sie rozdawac normalnie staty lub poprostu pozmnieniaj dzielniki na mniejsze, albo daj na start wiecej do rozdania (chodzi o to ze im wiecej bd miala jakiejs statystyki tym wiecej bd mogla dodac do drugiej i tak w kolko.
Jbc pisz gg
Użytkownik Stachuu :D ?? edytował ten post 13.08.2012 19:30