Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] klasa od lvl

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 wanard

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 12.08.2012 08:51

Jak zrobic klase od danego lvl za pomoc daje +++
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 12.08.2012 09:14


public cod_class_enabled(id)

{

    if(cod_get_user_level(id) < XX) // xx jako numer lvla

    {

         /// komunikat o dostępie klasy

           return COD_STOP

    }

    // wykonuje się dalsza część (ma_klase i te inne priedy)

   return COD_CONTINUE;

}


  • +
  • -
  • 2

#3 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 510
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 12.08.2012 09:46


public cod_class_enabled(id)
{	  
		new dostepna = X;
		new level = cod_get_user_level(id);
		if(level < X)
		{
				client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
				return COD_STOP;
		}

}

Lub takie coś, tam gdzie x wpisujesz lvl 2 razy .
  • +
  • -
  • -1

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 12.08.2012 09:55

Błagam! Powiedz mi po co ma Pisać wymagany lvl 2 razy skoro raz już jedna zmienna ją przechowuje?
Powiedz mi po co w momencie gdy gracz ma inną zmienną nazwy klas niż nazwa?
Powiedz mi Po co przepisywać level do zmiennej skoro tak czy siak cod_get_user_level returnuje poziom gracza? Po co przedłużać Kod?

Gdzie Ostatnia klamra i return przed nią by ostrzeżeń w kompilatorze nie wywalało?

I najważniejsze - Po jaką piszesz kod który jest gorszy od mojego? i na dodatek w tym przypadku zły? i to w temacie w którym padła odpowiedź? Jak napisałem zły kod to go popraw. Aż tak Ci zależy na Postach reputacji i "pokazaniu się"?

a potem jest że Powery nie są źli... szkoda ze w poście mogę dać tylko jednego minusa....

Użytkownik CheQ edytował ten post 12.08.2012 09:59

  • +
  • -
  • 1

#5 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 12.08.2012 11:30

ok dziala te 1
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.09.2012 06:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych