Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zamrożenie oraz odmrożenie gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 04.08.2012 08:33

Siemka :)
Po wpisaniu komendy /test blokuje chodzenie oraz widoczność drużynie CT na 60 sekund.
W czasie 60 sekund TT dostaje podwójną szybkość .
Po skończeniu odliczania w HUD rużynie TT blokuje chodzenie a CT odblokowuje wszystko.

Napisałem takie coś, nawet komplikować się nie chce :)

nie chce gotowca, chce wiedzieć o co chodzi w tym pluginie ;)
#include <amxmodx>
#include <fun>

new time_s = 60

public plugin_init() {
register_clcmd("say /test","odliczanie");
}

public odliczanie(id)
{
set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "%i", time_s);
--time_s;
if(time_s > 1){
set_task(1.0, "odlicznie",id)
}
else
{
zamrozenie(id);
}
}

public zamrozenie(id){
if(is_user_alive(id) && _:cs_get_user_team(id)== 2)
set_user_maxspeed( id, 0.1 )
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 04.08.2012 09:03

Nie masz #include <cstrike> oraz w ostatnim public masz o jedną klamrę za dużo. Jeżeli chcesz to zrobić na wszystkich graczach musisz zrobić pętle i sprawdzać ich team ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 04.08.2012 09:19

Okej, to teraz trzeba dodać zamrożenie i czarny ekran CT :D

if(is_user_alive(id) && _:cs_get_user_team(id)== 1)
set_user_maxspeed( id, 5.0 )


Powinno stykać 5.0 ?
Gdzie to 'wepchnąć" ? :)

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

new time_s = 60

public plugin_init() {
register_clcmd("say /test","odliczanie");
}

public odliczanie(id)
{
set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "%i", time_s);
--time_s;
if(time_s > 1){
set_task(1.0, "odlicznie",id)
}
else
{
zamrozenie(id);
}
}

public zamrozenie(id){
if(is_user_alive(id) && _:cs_get_user_team(id)== 2)
set_user_maxspeed( id, 0.1 )
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#4 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2012 10:50

_: co to jest?

#5 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 04.08.2012 11:01

Wes wyjdź... Przeczytqj caly temat ;)
  • +
  • -
  • -4

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#6 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2012 11:11

Weś? Ty teź "weś" wyjdź trollu, bo coś takiego jak _: w cs_get_user_team jest niepoprawne i sam się dziwię, że w tym pluginie to jest zawarte.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 04.08.2012 11:14


#7 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 04.08.2012 11:57

Spokojnie. ja proszę o pomoc .. a nie.

speedkill mnie nie poprawil, myslalem ze dobrze.

http://amxx.pl/dokum...s_get_user_team

zamiast bezsensownie pisac, mozesz pomóc :>
  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.08.2012 15:58

_: co to jest?

Jest to podanie wartości wraz z typem pojemnika, dokładnie pustym, czyli domyślnym.
Możemy zdefiniować zmienne, podając jej typ, np.
new Float:zmienna;
W tym wypadku jest to zmienna typu Float.
Dwukropek oznacza zdefiniowanie typu pojemnika i oddziela typ od nazwy zmiennej.

Podkreślenie oznacza pominięcie wartości, lub - jak kto woli - wartość domyślną, np.
set_task(10.0, "interp", _, _, _, "b");
Trzy argumenty przybierają wartość domyślną poprzez zastosowanie podkreślenia.
Tak więc użycie _: oznacza, że wpisywana wartość pochodzi od domyślnego pojemnika, o ile dobrze pamiętam, dla cs_get_user_team, jest to CsTeams, jako wartość domyślna.

Równie dobrze możnaby użyć zapisu
CsTeams:cs_get_user_team(id)


#9 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 04.08.2012 16:17

To czyli ze jest dobrze napsane?;)
  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.08.2012 17:21

Co do "_:" to bez tego nie można by było napisać
if(_:cs_get_user_team(id) == 2)

bo "cs_get_user_team" nie zwraca liczb całkowitych, tylko "CS_TEAM_UNASSIGNED", itd. czyli przy warunku
if(cs_get_user_team(id) == 2)

wywaliło by ostrzeżenie albo błąd, tego nie wiem. Zresztą gdzieś był tutek o tych typach pojemnika, czy jak to tam się zwie.
sebul (04.08.2012 17:34):
Link do tutka -> http://amxx.pl/topic/28415-typ/

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#11 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2012 19:16

To jakim prawem otrzymałem - reputacji, skoro to on napisał weś? Ja też święty nie jestem i też mam prawo się mylić, ale zdziwiłem się, że w tym warunku było _: - a ja wiem co to oznacza i nie trzeba mi tego tłumaczyć. Więc wnoszę o usunięcie mi tego, bo wychodzi na to, że własnego tutaj zdania nie można mieć lub częściowo prawidłowego.
sebul (04.08.2012 19:18):
Zarówno on, jak i Ty dostaliście ode mnie po minusie ;>

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 04.08.2012 19:18


#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2012 19:56

benio w pawn nie ma czegoś takiego jak typ pojemnika są za to tagi

pawn does not have a “type checking” mechanism,
by virtue of being a typeless language, but it does offer in replacement a
“classification checking” mechanism, called “tags”. The tag system is especially
convenient for function arguments because each argument may specify
multiple acceptable tags.

sebul (04.08.2012 20:08):
Właśnie zapomniałem jak to się nazywało, bo już raz o tym pisałeś ^^
(04.08.2012 20:16):
Też właśnie nie wiedziałem, jak to się nazywało, to uznałem, że napiszę "pojemniki" - każdy wie, o co chodzi.

Ale dzięki za poprawienie ;)

  • +
  • -
  • 2

#13 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 05.08.2012 21:01

Odswiezam
  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych