Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z respawnem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Grease

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 10.12.2012 17:47

Mam problem, plugin na respawnowanie graczy z CT nie współdziała z Cod modem. Rozchodzi mi się o to, że po respawnie nie dostajemy broni przypisanych do klasy [dostajemy tylko kose]. Broń mamy tylko na początku każdej rundy, po respawnie w tej samej rundzie nie ma już broni. Jak to rozwiązać?

Wycinek kodu:
register_event("DeathMsg", "spawned", "a")

public respawn(id)
{
	    if(!is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
	    {
			    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
	    }
}
public spawned()
{
	    new id = read_data(2)
	    if(!is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
	    {
			    set_task(2.0,"abc",id)
	    }
}
public abc(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}

Można zamknąć, poradziłem sobie sam.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam https://inreview.pl


#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 10.12.2012 17:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych