Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague Advance

Edytowany Respawn nie działa - potrzebna poprawka

zombie plague advance

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 04.12.2012 16:33

Witam, tak jak w temacie prosiłbym o wskazanie błędów w kodzie pluginu oraz sposobu poprawy.
Plugina przeznaczeniem ma być to, ażeby respił nowo wchodzących graczy jako zombie, ale jedynie podczas zwykłej infekcji lub multiple infection, na wszystkich innych rodzajach rund nie.

Spoiler


Będę wdzięczny za pomoc i nie poskąpię plusika ;) .


~~Edit:

Dodałem o to za dużo : "zp_get_current_mode()" , już działa respienie.
Myślałem, że jest to odpowiedzialne za każdy inny dodany tryb, więc teraz mam problem, bo na dodanym assassins vs snipers mode, będą mogły respić się zombie. Ktoś jest w stanie powiedzieć, co trzeba dodać do pluginu wyżej by tak się nie działo?

zp_game_mode_expample:
Spoiler

Użytkownik Lacostii edytował ten post 04.12.2012 16:34

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#2 Smoke_1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 05.12.2012 14:49

Ustaw w zombie_plague_advence.cfg


// Deathmatch
// ----------
zp_deathmatch 2 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]
zp_spawn_delay 3 // Delay before respawning on deathmatch mode in seconds
zp_spawn_protection 1 // Spawn protection time for deathmatch in seconds [0-disabled]
zp_respawn_on_suicide 1 // Respawn players if they commited suicide
zp_respawn_after_last_human 1 // Respawn players if only the last human is left
zp_infection_allow_respawn 1 // Allow respawning on infection rounds
zp_nem_allow_respawn 0 // Allow respawning on nemesis rounds
zp_surv_allow_respawn 0 // Allow respawning on survivor rounds
zp_sniper_allow_respawn 0 // Allow respawning on sniper rounds
zp_assassin_allow_respawn 0 // Allow respawning on assassin rounds
zp_swarm_allow_respawn 0 // Allow respawning on swarm rounds
zp_plague_allow_respawn 0 // Allow respawning on plague rounds
zp_respawn_zombies 1 // Whether to respawn killed zombies
zp_respawn_humans 1 // Whether to respawn killed humans
zp_respawn_nemesis 1 // Whether to respawn killed nemesis
zp_respawn_survivors 1 // Whether to respawn killed survivors
zp_respawn_snipers 1 // Whether to respawn killed snipers
zp_respawn_assassins 1 // Whether to respawn killed assassins
zp_lnj_allow_respawn 0 // Allow respawning on armageddon rounds
zp_lnj_respawn_surv 0 // Whether to turn a spawned human into a survivor during Armageddon mode
zp_lnj_respawn_nem 0 // Whether to turn a spawned zombie into a nemesis during Armageddon mode

Zombie powinno sie respic tylko w rundzie infekcji
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Sieć Serwerów Cs 1.6 http://Cs-Sfera.pl






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague advance

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych