Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

usunięcie szumu z mapy de_dust2_2x2_sks_win


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawlak093

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 954
Master

  • Postów:1 672
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 26.11.2012 15:41

Istnieje możliwość usunięcia szumu z tej mapy? Albo chociaż przyciszenia go o jakieś 80%
DE_DUST2_2X2_SKS_WIN @ 17 Buddies - Download your cstrike maps on the best global website !
Zrobi ktoś to dla mnie? :)
  • +
  • -
  • 1

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.11.2012 18:57


#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < fakemeta >

new const szClass[ ] = "ambient_generic";   // byt
new const szMap[ ] = "de_dust2_2x2_sks_win";  // mapa

new bool:Cmap;

public plugin_init( ) {
        register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
        
        static szMapName[ 32 ];
        get_mapname( szMapName, charsmax( szMapName ) );
        if( equali( szMapName, szMap ) )
                Cmap = true;
}

public RoundStart( ) {
        if( !Cmap )
                return;
        
        static ent;
        ent = -1;       
        while( ( ent = find_ent_by_class( ent, szClass ) ) !=0 ) {      
                engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
        }
}
Kod by Ortega

Dlaczego plugin?
Musiałbym dekompilować mapę, a po co skoro:
  • Mapa będzie wyglądała tak samo, podczas dekompilacji mapa ucierpi na cieniach i teksturach.
  • Dekompilacja trochę trwa, trzeba szukać tekstur etc.
  • Plugin świetnie załatwi sprawę

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Krytykiewicz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Stąd
Offline

Napisano 26.11.2012 19:00

Zresztą, ten plugin zawsze można włączyć tylko na tej mapie.

Użytkownik Krytykiewicz edytował ten post 26.11.2012 19:00

  • +
  • -
  • 0

#4 Pawlak093

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 954
Master

  • Postów:1 672
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 26.11.2012 19:18

Nie wycisza/wyłącza szumu ten plugin (nie działa)

Użytkownik Mr. Pawlak edytował ten post 26.11.2012 19:18

  • +
  • -
  • 0

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.11.2012 19:29

http://amxx.pl/topic...j-dekompilacji/ Stąd jest ten plugin i dziwne, że nie działa ;P
Możesz spróbować tak forward emit_sound sprawdzasz nazwe .wav
Ścieżka: ambience/wind1.wav
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych