Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

*RPG Mod // HubertTM

inny rpg engine torchlight buty pancerz helm ochraniacze bron

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#61 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.08.2013 16:34

Miałem to zrobić wcześniej, ale teraz się za to wziąłem ;), a więc postępy.

 

Linijek silnika - 2800

Do tego dochodzą pluginy jako oddzielne modyfikacje.

 

M.in - plugin od dawania itemów /przenies lub /daj

Premie jako oddzielne pluginy

Zestawy jako oddzielne pluginy

 

Dodano do Engine wiele rzeczy m.in Motto (http://amxx.pl/topic...niesmiertelnik/), Top10 XP, Premie, Zestawy, wiele innych!

 

A oto zdjęcia z gry :D

Zdjęcia będę omawiał. (Patrz pod zdjęciem)

 

amxx_1377270556__hl_2013-08-23_16-58-36-

 

Tutaj widać już zmiany względem poprzedniego SS, który jest na stronie '2' w tym temacie.

Dodano: Premie, Zestaw, Motto, Nowe itemy.

Przedmioty, które tutaj mam tzn. specjalizacja Ninja, dają mi niewidzialność, mam wszystkie przedmioty prócz Premii jako Ninja, więc jestem tylko w 10% widoczny (będzie to widoczne później w komendzie /info), jeśli zdobędę jeszcze premię Ninjii, to będę tylko w 2% widoczny.

 

 

amxx_1377270670__hl_2013-08-23_16-58-42-

 

 

Po wpisaniu /zestawy pojawiają nam się wszystkie zainstalowane zestawy na naszym serwerze w raz z ich opisem.

Na razie są tylko cztery, ale to tylko dla testów, jak zdobyć zestaw? Należy mieć przedmioty o takiej samej specjalizacji (patrz Screen nr 1 tam mam wszystko z Ninji), dzięki temu mamy większe bonusy.

 

 

amxx_1377270699__hl_2013-08-23_16-58-45-

 

 

 

Komenda /premie pokazuje, aktualnie zarejestrowane premie na serwerze, które możemy zdobyć!

Premie w przeciwieństwie do reszty przedmiotów nie zapisują się! Są takie jak w CodModzie, czyli po zmianie mapy jeszcze raz je wbijamy!

Jedziemy dalej!

 

 

amxx_1377270755__hl_2013-08-23_16-58-52-

 

 

 

Po wpisaniu /info pokazuje się MENU, dzięki, którym możemy sprawdzić danego gracza, jaki ma LVL, ile ma XP, jakie ma przedmioty, i co mu te przedmioty dały.

Na miejscu 1., zawsze jesteśmy my, dalszy Screen pokazuje co będzie jak klikniemy kogoś w menu :)

 

amxx_1377270780__hl_2013-08-23_16-58-56-

 

 

Oto screen przedstawia nasze bonusy z itemów, premii i zestawów, ponieważ moje przedmioty to specjalizacja Ninja, to dają mi one tylko szybkość i niewidzialność, dlatego moje statystyki tak słabo wyglądają m.in w HP ;), ale jak widać jestem w 10% widoczny, a jak zdobędę premię ninji, to będą widoczny tylko w 2% :D

 

 

amxx_1377270805__hl_2013-08-23_16-59-07-

 

 

TOP 10, na razie wygląda okropnie, jednak średnio umiem tworzyć takie rzeczy + kolorystę zmienię, ale potem, na razie to tylko testy.

Stworzyłem to po to, aby zwiększyć konkurencję na serwerze między graczami, ułatwi to konkursy np. na pierwsze miejsce ;)

 

 

 

amxx_1377270841__hl_2013-08-23_16-59-26-

 

 

 

 

Pierwsza strona menu (komenda /menu)

 

 

amxx_1377270875__hl_2013-08-23_16-59-37-

 

 

Druga strona tutaj widzimy m.in zmianę pozycji HUD :)

Zmiana Pozycji HUD, zapisuje się to setinfo gracza, jednak używa dwóch setinfo, zamierzam to zmienić na jedno, żeby było lepiej :) i nie zajmowało informacji o graczu.

 

Druga rzecz to Rekord Obrażeń. Co to? A więc, kto zada największe obrażenia na mapie (np. Bania z AWP xD) ten dostaje XP, ile? To zależy ile uderzy :D

XP_GRACZA+REKORDOWE_DMG;

 

amxx_1377270915__hl_2013-08-23_16-59-58-

 

 

 

Ostatni Screen prezentuje, jak działa zmiana pozycji HUD.

 

 

Na dziś to koniec, jeśli się spodoba to pokaże jak wygląda .sma jednego z zestawów oraz .sma jednej z premii + oczywiście wszystkie użyte komendy będą opisane!

 

 

 

 

 

Propozycje

Masz propozycje? Pisz Tutaj lub PW

 

 


Użytkownik HubertTM edytował ten post 23.08.2013 16:34

  • +
  • -
  • 4

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#62 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 24.08.2013 20:04

Czerwony hud? Bleee. Jak nie zapomnę, to podeślę ci na pw fajne tabelki do motd. Powinno ładnie pasować.


  • +
  • -
  • 0

#63 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.08.2013 20:19

A cu zielony? :D Wszystko da się zmienić, postaram się zrobić CVAR, żebyście nie narzekali :D

 

Czekam na tabelki, bo to na razie amatorska robota :D

 

Przykładowy Kod SMA Premii opisany:

#include <amxmodx>
#include <EngineRPG>

#define PLUGIN "Premia Zlodzieja"
#define AUTHOR "HubertTM"

new bool:MaPremie[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, "1.0", AUTHOR)

rpg_register_premia("Zlodzieja", "Kradniesz o 1 HP wiecej!"); /*  Latwa rejestracja */
}

/* Warto dodac, ze premia_enabled i premia_disabled wywoluja sie tylko do 1 pluginu, tego odpowiedzialnego za dana premie.*/
public premia_enabled(id, premia) /* premia - to aktualny numer premi, nie wiem po co to zrobilem, ale moze kiedys sie przyda :)*/
{
MaPremie[id] = true;
}

public premia_disabled(id, premia) /* id,premia.   premia najczesciej bedzie rowna 0 (brak), bo jest to numer nowej premi*/ /* tez wywoluje sie do jednego pluginu*/
{
MaPremie[id] = false;
}

/* Pare rzeczy o player_spawned:
Tutaj dajemy bonusy poprzez dostepne natywy z .inc.
Mozemy tez dawac pieniadze np. przez cs_set_user_money lub dac bronie itp.
*/
public player_spawned(id, lvl_gracza){ /* Mamy ID i LVL_GRACZA wiec mozemy dawac wieksze bonus od lvl np :D*/
if(!MaPremie[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

rpg_set_thiefhealth(id, rpg_get_thiefhealth(id)+1); /* Dajemy bonus +1 kradniecia HP*/

return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Przykładowy Kod SMA Zestawu :):

#include <amxmodx>
#include <EngineRPG>

#define PLUGIN "Zestaw Mnicha"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"


new id_zestawu

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	// tworzac zestaw warto wziąć pod uwage to ze slowo Zestaw juz jest w opisie itd., wiec to wyswietli sie tak:
	// Zestaw: Mnicha (Mnisi)
	// Opis: Dodatkowe 40HP!
	id_zestawu = rpg_register_zestaw("Mnicha (Mnisi)", "Dodatkowe 40 HP!");
	/* mamy id zestawu, ktore wykorzystamy potem*/
}

public player_spawned(id, level){
	// sprawdza czy wszystkie elementy [buty, helm, ochraniacze, pancerz, bron] (jest ich 5) ubrania maja fraze "mnisi"
	if(rpg_check_zestaw_player(id, "mnisi") == 5){ /* Jezeli == 5 czyli wszystkie przedmioty maja w sobie fraze mnisi
	(premia to nie przedmiot, ale tez da sie sprawdzic czy zawiera sie w niej jakas fraza [innym natywem])*/
	
	rpg_set_zestaw_player(id, id_zestawu); // ustawia ten zestaw /* Trzeba ustawiac co spawn */
	rpg_print_zestaw(id);  // Drukuje opis zestawu przy spawnie. [opcjonalne] (Czyli pokaze: [Zestaw: Mnicha (Mnisi)]: Dodatkowe 40HP!) przy spawnie

	/* Tutaj dajemy bonusiki :)*/
	rpg_set_bonushp(id, rpg_get_bonushp(id)+40); /* w tym wypadku hp */
	}
}

// warto dodac, ze zestaw usuwa sie co Spawn, wiec trzeba go ciagle dawac co spawn, ale dzięki temu nie trzeba go usuwac, jak nie ma tej frazy w nazwie :)

I jak? Kod krótki i łatwy chyba dla każdego?

 


Użytkownik HubertTM edytował ten post 26.08.2013 15:02

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#64 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.10.2013 16:35

Changelog (nie wszystko):

  • Zmiana /menu pod 9. teraz jest /blokuj (patrz niżej)
  • Dodanie komendy /blokuj - która pozwala zablokować miejsce w ekwipunku, które NIE chcemy podmieniać, dzięki temu, nie musimy ciągle klikać NIE w menu z pytaniem o podmianę ;)
  • Dodanie nowych przedmiotów;
  • Dodanie nowych premii (patrz SS);
  • Ogólna poprawa wszystkiego związanego z zabiciem gracza;
  • Dodanie Zemsty i XP za zemstę;
  • Nowy wygląd /zestawy, /premie, /top10 (patrz SS);
  • Dodanie komend dla Administratora o fladze 'A', który może dawać graczowi lub sobie: Jaki przedmiot chce, oraz jaką premie chcę ;) (przydatne do testów);
  • Dodanie komendy rpg_version - pomoc dla osób wtajemniczonych w AMXX oraz wiadomość dla pomagających przy problemie.
  • Dodanie nowych CVAR'ów;
  • Poprawka błędów itd.

 

Zdjęcia (W spoilerze jednak tutaj macie linki, jak nie możecie otwierać spoilerów ;) 1 2 3 4

Spoiler

Użytkownik HubertTM edytował ten post 02.10.2013 16:37

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#65 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 02.10.2013 16:37

O hubercik, wziąłeś się za niego xD


  • +
  • -
  • 0

#66 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.10.2013 16:40

Tak, tylko czekam na propozycję, bo jeszcze bym coś dodał ;)

 

Jak skończę dodawać różne udogodnienia wezmę się za tworzenie przedmiotów, premii, zestawów itd.

 

Dobrze, że w szkole jeszcze łatwe tematy, to dam radę coś napisać :D


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#67 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 02.10.2013 16:42

Możesz w sumie zrobić klany - coś ala gildie, ale jak będziesz miał pomysł to rozbudujesz :D


Droso (02.10.2013 16:44):
Mam coś takiego w głowie już od dawna, ale nie było by zapisu takiej gildii, to byłby bardziej zespół, który dzieli między siebie zdobyty XP.
Itd.
Dzięki.

  • +
  • -
  • 1

#68 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.10.2013 20:13

amxx_1380827436__hl_2013-10-03_21-03-37-

Drużyny, łatwiej będzie zgrać się z kumplami, jak jest XP dzielony? Pokazałem to na SS na chat. XP dzieli się tylko między osoby z drużyny, które żyją. Dodatkowo dostajemy troszkę więcej XP, zależnie od ilości członków.

Być może jeszcze to jakoś rozbuduję, żeby nie były to tylko zwykłe drużyny, może jakieś bonusy XP w zależności od LVL.


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#69 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.10.2013 20:24

Zobaczcie: 

/* Zalaczamy Przedmioty */
#include "Engine_Armors.inl" // pancerze;
#include "Engine_Weapons.inl" // bronie;
#include "Engine_Helmets.inl" // pancerze;
#include "Engine_Protectors.inl" // ochraniacze;
#include "Engine_Shoes.inl" // buty;

Jak widać teraz Pancerz, Bronie, Helmy, Ochraniacze, Buty są jako oddzielny plik, jednak jest wada, bo w tym pliku muszą być wszystkie przedmioty danego typu, czyli w pliku Armors jest aktualnie 22 pancerze.

 

 

Zupełnie inaczej jest premiami i zestawami, każda premia i zestaw są jako oddzielne pliki .amxx;

 

Mam nadzieję, że to ułatwi społeczności chociaż podmianę plików z paczek itd. :)

 

 

Premiera?

Postaram się to zakończyć do sylwestra, ale różnie to może wypaść, teraz SILNIK już jest raczej gotowy (poprawy błędów itd.), zostało tworzenie Premii, Zestawów i przedmiotów, czyli najnudniejsza sprawa - bo trzeba wymyślać, pisać, testować * nieskończoność.

 

Aktualnie jest ponad 120 przedmiotów, zamierzam sprawić by było 300 minimum.


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#70 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 11.11.2013 16:26

Mod będzie jak najbardziej kozak, czekam ;)

Tylko nie nazywaj go RPG MOD bo takiego czegoś było/jest pełno.


  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#71 Xeane

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:162
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 25.11.2013 20:50

tak przeglądając ten temat , wychodzi Ci bardzo ciekawy mod , życzę powodzenia w dalszej pracy ;)


  • +
  • -
  • 0

#72 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.11.2013 21:27

Dziękuję motywuje mnie do pracy, choć oczekuję też propozycji ;)

 

Macie pomysły na nowe bonusy do broni? Na razie jest chyba 9, fajnie jakby z 15 chociaż było :)

Myślałem nad HP za zabicie, ale już jest kradnięcie HP za uderzenie, więc to nie za bardzo ma sens.

 

Może grawitacja, szansa na odrodzenie (?), szansa na pośmiertne wybuchnięcie (?) [to chyba dodam, bo mi się podoba :D]


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#73 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 25.11.2013 21:49

Wiesz co Ci powiem? za***iście się gra z grawitacją 0.75 i M3 ^^


Droso (25.11.2013 21:54):
Panie wiadomo - mam premie zrobioną Skrzydła Diabła analogia do Arch of Death Angles :D
Działa identycznie i mamy mniejszą grawitację ;P

Zobaczymy co mi tam do głowy jeszcze wpadnie ;d i Wam oczywiście też :P
d0naciak (25.11.2013 21:57):
Sorry, ale jestem leniem i nie czytałem tematu na bieżąco, tylko po częściach.
Chyba że to w temacie nie zostało nadmienione :X
Droso (25.11.2013 22:27):
Chyba tylko na SS'ach było w /premie - wszystkie premie :P
Tak to nie opisywałem chyba :)

  • +
  • -
  • 0

#74 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 26.11.2013 22:49

Bardzo ciekawe są rozwiązanie ze spritsami.

Nóż można zamienić na inny model, dodać jakieś strzelanie spr. z niego, które np. zamraża/spowalnia czy coś.


  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#75 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.01.2014 15:38

Nie wiem smutne wieści nadchodzą - padł mi dysk, okazało się, że był on z 'czarnej serii' - podobno wszystkie pliki dalej są na tym dysku itd., tylko wykrywa go jako dysk bez pojemności.

 

Kopia zapasowa?

Była - pożyczyłem pendrive qmplowi i on ją usunął xD. (Zgrywał sobie inną grę).

 

 

Co dalej?

Zainwestuję ponad 100 zł na odzyskanie moda i innych ciekawych .sma :D.

 

Tylko oby się dało to odratować ;_;.

 

 


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#76 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 06.05.2015 12:48

Bardzo podoba mi się ten mod. Jakbyś go nie udostępniał to bym mógł od Cb go kupić.
Jakbyś był zainteresowany moją propozycją to pisz na gg.
GG w profilu jak coś.


Użytkownik protypek edytował ten post 06.05.2015 12:51

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny, rpg, engine, torchlight, buty, pancerz, helm, ochraniacze, bron

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych