Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

Boty liczące się do GT - nie działa plugin

naprawienie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Smurfxd

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.11.2012 18:35

// Never do you have to deal with round ending again!
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "boty"
#define VERSION "1"
#define AUTHOR "Opracowane przez dav3k "

#define TASK_BOT 4325

new botteam[3];

static const botnames[3][] = {
"NULL",
"Terrorist", //Change Terrorist Bot Name
"Counter-Terrorist" //Change CT Bot name
}

new g_MaxPlayers;
new cvar_min_player;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("TextMsg", "RozpocznijGre", "a", "2&#Game_C");
register_event("HLTV", "StartRound", "a", "1=0", "2=0");

cvar_min_player = register_cvar("dm_fakebot_min_player", "8");

g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public RozpocznijGre() {
//check_player();
if(!task_exists(TASK_BOT)) set_task(6.0, "check_player", TASK_BOT, _, _, "b");
}

public StartRound() {
for(new x=1; x<3; x++) {
set_task(0.5, "set_invisible", botteam[x]);
}
}

public check_player() {
if(get_playersnum(1) < g_MaxPlayers-1 && get_teamplayersnum() < get_pcvar_num(cvar_min_player)) {
createBots();
}
else {
for(new x=1; x<3; x++) {
if(botteam[x]) {
server_cmd("kick #%d", get_user_userid(botteam[x]));
botteam[x] = 0;
}
}
}
}

public set_invisible(id) {
if(id) {
set_pev(id, pev_effects, (pev(id, pev_effects) | 128)); //set invisible
set_pev(id, pev_solid, 0); //Not Solid
}
}

createBots() {
new bot, x;
for(x=1; x<3; x++) {
//is bot in server already?
bot = find_player("bli", botnames[x]);
if(bot) {
botteam[x] = bot;
continue;
}

//bot not in server, create them.
bot = engfunc(EngFunc_CreateFakeClient, botnames[x]);
if(pev_valid(bot)) {
botteam[x] = bot;
new ptr[128];
dllfunc(DLLFunc_ClientConnect, bot, botnames[x], "127.0.0.1", ptr);
dllfunc(DLLFunc_ClientPutInServer, bot);
select_model(bot, x);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, bot);
dllfunc(DLLFunc_Think, bot);
set_task(0.5, "set_invisible", bot);
}
}
}

select_model(id, team) {
switch(team) {
case 1: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, CS_T_TERROR);
case 2: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, CS_CT_URBAN);
}
}

stock get_teamplayersnum() {
new playerCnt, i;
for(i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i))
continue;




if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)
playerCnt++;
}

return playerCnt;
}
\



Dostałem takie sma i skompilowałem bez problemu ale nie działa

I dodałem crav


Cvar dm_fakebot_min_player "1" // poniżej ilu graczy ma być na serwerze, aby boty się dodały

Zrobi mi ktoś baze danych mysql

Do podbotow

Użytkownik CheQ edytował ten post 18.11.2012 11:28

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych