Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team informator.sma(47) : error 029: invalid expression, assumed zero 1 Error. Could not locate output file informator.amxx (compile failed).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.11.2012 23:20
Cześc. Chciałem zmodyfikować plugin informator lecz coś mi nie wychodzi. Prosiłbym o poprawienie.
#2
#3
Napisano 14.11.2012 00:29
/* This plugin is made by xakintosh with Amxmodx Studio 1.4.3 (final) */
// Spolszczenie - [H]ARDBO[T] //
/////////////////CVARY/////////////////////
//srv_hud_rgb "0 255 0" - kolor napisów////
//srv_hud_x "0.11" - X pozycja na ekranie//
//srv_hud_y "0.01" - Y poyzcja na ekranie//
//srv_hud_effects "0" - mrygający effekt///
///////////////////////////////////////////
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
new hud_rgb, hud_x, hud_y, hud_effects,g_round = 1,maxplayers,hudsync
public plugin_init() {
register_plugin("Informator [PL]","1.2g","xakintosh")
hud_rgb = register_cvar( "srv_hud_rgb", "0 255 0" )
hud_x = register_cvar( "srv_hud_x", "0.11" )
hud_y = register_cvar( "srv_hud_y", "0.01" )
hud_effects = register_cvar( "srv_hud_effects", "0" )
hudsync = CreateHudSyncObj()
maxplayers = get_maxplayers()
set_task(0.1, "Fwd_StartFrame", 1, "", 0, "b")
register_forward(FM_StartFrame, "Fwd_StartFrame")
register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
}
public event_newround() {
g_round++
}
public Fwd_StartFrame(id) {
static Float:GameTime, Float:FramesPer = 0.0
static Float:Fps
GameTime = get_gametime()
if(FramesPer >= GameTime)
Fps += 1.0;
else {
FramesPer = FramesPer + 1.0
for( new id = 1; id <= maxplayers; id++ ) {
new red, green, blue
new timeleft = get_timeleft()
get_hud_color(red, green, blue)
set_hudmessage(red,green,blue,get_pcvar_float(hud_x),get_pcvar_float(hud_y),get_pcvar_num(hud_effects),6.0,1.0)
ShowSyncHudMsg(id,hudsync," Czas do konca : %d:%02d ^n* Serwer FPS: %.1f ^n Twoje Fragi: %i Ilosc Zginiec: %i ^n www.Cs-Fazownia.pl * ",timeleft / 60, timeleft % 60,Fps,get_user_frags(id),get_user_deaths(id))
}
Fps = 0.0
}
}
get_hud_color(&r, &g, & {
new color[20]
static red[5], green[5], blue[5]
get_pcvar_string(hud_rgb, color, charsmax(color))
parse(color, red, charsmax(red), green, charsmax(green), blue, charsmax(blue))
r = str_to_num(red)
g = str_to_num(green)
b = str_to_num(blue)
}
Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
IP: 31.186.83.208:27043
#4
Napisano 14.11.2012 09:54
Sekio twoja wersja ma buga a wersja Aztek nawet sie skompilowac nie chce.
Zaraz ci pokaże na czym polega bug.
http://zapodaj.net/b...07959d.jpg.html
Zbugowana jesl liczba zginiec oraz zabójstw. nie działa serwer Fps.
Zaraz ci pokaże na czym polega bug.
http://zapodaj.net/b...07959d.jpg.html
Zbugowana jesl liczba zginiec oraz zabójstw. nie działa serwer Fps.
#5
Napisano 16.11.2012 20:37
Refresh
#6
Napisano 16.11.2012 22:04
http://amxx.pl/pastebin/215v4tlkqzfo4/
Masz
Masz
Użytkownik Paulstudio edytował ten post 16.11.2012 22:07
#7
Napisano 16.11.2012 23:57
Plugin działa już bez bugów. Lecz moje pytanie jest następujące:
Ilość fragów liczy w trakcie rundy czy ogólnie ? i ilość zginięć ?
Ilość fragów liczy w trakcie rundy czy ogólnie ? i ilość zginięć ?
#8
Napisano 17.11.2012 08:49
Pobiera ilość zabójstw i śmierci na tej mapie, nie ogólnie
If you can dream it, you can do it.
#9
Napisano 17.11.2012 14:45
Tak tylko ze jak wejdę na serwer to od razu mam ilośc zabić 52 i już dalej nie rośnie a jak zabijam ludzi to nalicza w kategori ilość zginięć ;/
#10
Napisano 17.11.2012 16:33
Znajdź
ShowSyncHudMsg(id,hudsync,"Czas do konca : %d:%02d^n* Serwer FPS: %.1f^nTwoje Fragi: %i Ilosc Zginiec: %i^nwww.Cs-Fazownia.pl * ",timeleft / 60, timeleft % 60,Fps,ip,get_user_frags(id),get_user_deaths(id))Zamień na
ShowSyncHudMsg(id,hudsync,"Czas do konca : %d:%02d^n* Serwer FPS: %.1f^nTwoje Fragi: %i Ilosc Zginiec: %i^nwww.Cs-Fazownia.pl * ",timeleft / 60, timeleft % 60,Fps,get_user_frags(id),get_user_deaths(id))
Pomogłem? Daj
#11
Napisano 17.11.2012 18:58
O'zone teraz działa jak powinno Dzięki bardzo masz plusa
Mozna zamknąć
Mozna zamknąć
#12 Gość_21977_*
Napisano 17.11.2012 19:05
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT , 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili , 06.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla , 01.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez , 22.01.2021 modyfikacja |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._ , 11.01.2021 modyfikacja |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych