Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Życie enta nie działa.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 nPaul

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 12.11.2012 20:46

Witam mam taki kod:

new ent = create_entity("func_breakable");
	
	entity_set_float(ent, EV_FL_health, 10.0);
	entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "predator_ent");
	entity_set_model(ent, "models/cod_predator.mdl");
			
	entity_set_origin(ent, Origin);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 5);
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_iuser2, id);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
	
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);

Ale gdy strzelam w enta a dokładnie rakiete to ona w ogóle. nie traci HP takjakby jest niezniszczalna. Za pomoc polecą +. Z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.11.2012 21:18

Jeśli Ty tworzysz ten ent, to go nie rozwalisz, bo ustawiasz siebie jako ownera w "EV_ENT_owner".
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 nPaul

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 12.11.2012 21:19

Czyli mam to usunąć i zadziała tak ?
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.11.2012 21:40

Tak, ale jeśli gdziesz korzystasz jeszcze z "EV_ENT_owner", to w tamtym miejscu także musisz to zamienić na "EV_INT_iuser2", bo jak widać to także masz przy tworzeniu.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych