←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Perk
Prośba o 10 perków m.in Ubranie wroga , di...

Zablokowany

Bud3None - zdjęcie Bud3None 12.11.2012

Ja bym prosił o perki :
1. Diamentowe naboje - Dostajesz +10 dmg
2. Tygrysie naboje - 1/2 szansy na wypadnięcie broni przeciwnika
3. Naboje śmierci - Dostajesz +15 dmg z każdej broni
4. Szpieg wszech czasów - 1/2 - 3 na pojawienie się u wrogiej drużyny na respie , przebranie wroga.
5. Ubranie wroga - Dostajesz ubranie wroga i +10 dmg z he
6. Glock Lwa - 1/2- 3 na zabójstwo z glocku
7. Szwabskie ak47 - Dostajesz 1/12 z ak47
8. Puls życia - +20k hp
9. Apteczki lekarza - dostajesz 3 apteczki
10 . Przeterminowany sok - otrzymujesz mp5 i +5 dmg z niego
Za każdy perk daje +
Odpowiedz

  • +
  • -
The Rock - zdjęcie The Rock 12.11.2012

Diamentowe Naboje

Naboje śmierci , Puls zycia , Przeterminowany Sok sprawdz czy działa

i przepraszam za 2 post ale nie dało sie edytować tamtego wcześniejszego

Załączone pliki


Użytkownik CheQ edytował ten post 12.11.2012 21:07
Odpowiedz

Bud3None - zdjęcie Bud3None 25.11.2012

Ref..
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 25.11.2012

Załączony plik  codperk_Tygrysienaboje.sma   715 bajtów   23 Ilość pobrań
Odpowiedz

Emil29 - zdjęcie Emil29 25.11.2012

Apteczki lekarza

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const perk_name[] = "Apteczki Lekarza";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 3 apteczki.";

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}

}

public cod_perk_enabled(id)
{

ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;

}

public cod_perk_skill_used(id)
{

if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 3 apteczki na runde!");
}
else
{

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);


entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}

Odpowiedz

9dedex9 - zdjęcie 9dedex9 25.11.2012

Łap potem wrzucę reszte

Załączone pliki

Odpowiedz

chudy1234 - zdjęcie chudy1234 25.11.2012

[Szwabskie ak47]

Załączone pliki

Odpowiedz

chudy1234 - zdjęcie chudy1234 25.11.2012

[Ubranie wroga]

Załączone pliki

Odpowiedz

Bud3None - zdjęcie Bud3None 09.12.2012

Proszę o usunięcie tematu
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 12.12.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany