if(get_cvar_num("amx_vip_deagle") == 1){ strip_user_weapons(id); fm_give_item(id, "weapon_knife"); fm_give_item(id, "weapon_deagle"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Problem z strip_user_weapons
#1
Napisano 12.11.2012 15:25
#2
Napisano 12.11.2012 15:55
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 12.11.2012 16:08
To jak by to zrobić?
#4
Napisano 12.11.2012 16:13
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "bla bla"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sharkowy"
public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN ","VERSION" ,"AUTHOR" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "odrodzenie", 1);
}
public odrodzenie(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && get_user_weapon(id)==CSW_GLOCK18 || CSW_USP)
client_cmd(id, "drop")
}
Coś w ten deseń, pisałem z pamięci.
#5
Napisano 12.11.2012 16:21
if(get_user_flags(id) & FLAGA){
to jak zrobie tak to będzie dobrze?:
if(get_user_flags(id) & FLAGA && get_user_weapon(id)==CSW_GLOCK18 || CSW_USP) client_cmd(id, "drop") if(get_cvar_num("amx_vip_deagle") == 1){ fm_give_item(id, "weapon_knife"); fm_give_item(id, "weapon_deagle"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); }
Użytkownik thomas edytował ten post 12.11.2012 16:22
#6
Napisano 12.11.2012 16:22
#7
Napisano 12.11.2012 16:23
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
więc to mi działa
Zrobiłem tak jak mówiłeś i plugin nie działa. Teraz mi wywala Deagla co runde. I po nowej rundzie znikają wszystkie bronie i dostaje wyrzuconego deagla..
Użytkownik thomas edytował ten post 12.11.2012 16:38
#8
Napisano 12.11.2012 18:47
http://darkgl.amxx.p...broni-graczowi/ ten link pomoze ci na 100%
poprostu wklej gdzies do pluginy ten caly stock co dal DarkGL
i zamiast tego co uzywac w swoim kodzie strip_user_weapon uzyj
ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18") / ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
Wtedy gracz straci tylko bron ktora wpiszesz w miejsce weapon[].
Czyli:
if(get_cvar_num("amx_vip_deagle") == 1){ ham_strip_weapon(id,"weapon_usp") ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18") fm_give_item(id, "weapon_deagle"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); }
#9 Gość_21977_*
Napisano 12.11.2012 19:46
#10
Napisano 13.11.2012 20:07
Powiadasz że mam zrobić z tego linku co podałeś ?
#11
Napisano 13.11.2012 21:51
Tak, skompiluj ten kod co dał benio, i sprawdź czy zadziałaNo nie działa ani tak ani tak.
Powiadasz że mam zrobić z tego linku co podałeś ?
Użytkownik benio101 edytował ten post 18.12.2012 05:23
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych